Tento model má veškerou výbavu jako CB1000R a navíc se dodává s následujícím originálním příslušenstvím instalovaným ve výrobě: vyhřívané rukojeti, hliníkový kryt předního a zadního blatníku, větrný štítek, hliníkový kryt zadního sedla, mřížka chladiče s logem CB1000R a rychlořazení.
Kompaktní a přesto robustní. Stačí letmý pohled na povrchovou úpravu leštěného kovu, která odráží tradici výkonných motocyklů Café Racer, a nebudete moci odtrhnout oči. Je to energický stroj, který se dobře ovládá a který stejně tak dobře jezdí. Pokud si troufáte, seznamte se s modelem Honda CB1000R.
Pod označením Neo Sports Café se ukrývá nový model CB1000R v minimalistickém stylu. Motocykl, který byl zcela přepracován – s důrazem na prvky z kovu, se pyšní osobitým, agresivním charakterem. S motorovými kryty v syté černé je tento motocykl na ulici naprostým zjevením a kdekoli se s ním objevíte, vzbudí náležitou pozornost.
Živý čtyřválec o objemu 998 ccm vybavený kovanými písty pro vysokou kompresi, stejně jako u modelu CBR1000RR, je upevněn do zcela nového podvozku tvořeného pevným ocelovým rámem s centrálním nosníkem a jednostranně zavěšeným kyvným ramenem. Díky maximálnímu výkonu 107 kW při 10 500 ot/min a točivému momentu 104 Nm při 8 250 ot/min získáte živé zrychlení, kdykoli bude třeba. V celém rozsahu otáček je k dispozici úchvatná kombinace vysokého výkonu a naprosté kontroly.
K zajištění maximální ovladatelnosti a špičkových vlastností při využití celého výkonu slouží nově technologie elektronického ovládání plynu (TBW). Funguje prostřednictvím 3 jízdních režimů a ve spojení s volitelnou kontrolou točivého momentu Honda (HSTC) se jedná o dokonalou kombinaci, díky které budete chtít jezdit delší dobu, rychleji a dále.
Nastavení s nejnižším výkonem, jaký můžete vybrat, nabízí střední míru brzdění motorem (EB) a vysokou míru zásahů systému HSTC. Nižší míra výkonu a točivého momentu je směřována na první 3 převodové stupně, které za mokra potřebujete nejvíce.
Režim využívá střední nastavení jak výkonu, tak systému HSTC i brzdění motorem (EB). Omezuje výstupní výkon na první a druhý převodový stupeň a pracuje na základě výkonové křivky nacházející se těsně pod režimem SPORT. Při minimálním otočení plynové rukojeti je k dispozici omezená míra točivého momentu s cílem zajistit plynulou jízdu a stabilitu motocyklu při rozjezdech a zastavování. Umožňuje v menší míře prokluz zadního kola a dbá také na omezení zvedání předního kola.
Pokud chcete jet naplno, umožní vám tento režim využívat nastavení vysokého výkonu s nejmenší mírou zásahů systému EB a HSTC tak, aby na všech šest převodových stupňů bylo k dispozici 100 % výkonu. Je to jako povolit koni otěže. Rázem je ve všech polohách plynu dostupný maximální točivý moment s minimální mírou zásahů systému HSTC.
Programovatelný režim, který jezdci dává možnost vyladit si parametry uvedených 3 nastavení, a případně je uložit pro budoucí použití.
Výrobce | Honda |
Motor
|
kapalinou chlazený řadový čtyřválec DOHC
|
Vrtání × zdvih (mm)
|
75 mm x 56,5 mm
|
Zdvihový objem motoru (cm3)
|
998 cm3
|
Kompresní poměr
|
11,6:1
|
Max. výkon
|
107 kW/10 500 ot. za min.
|
Max. točivý moment
|
104 Nm / 8 250 ot. za min.
|
Startér
|
elektrický
|
Převodovka
|
šestistupňová
|
Stálý převod
|
řetěz
|
Spojka
|
vícelamelová v olejové lázni
|
Rozměry (D × Š × V) (mm)
|
2 120 mm x 789 mm x 1 095 mm
|
Rozvor (mm)
|
1 455 mm
|
Objem palivové nádrže (litry)
|
16,2 litru
|
Spotřeba paliva
|
5,8 l/100 km
|
Úhel sklonu
|
25°
|
Velikost přední pneumatiky
|
120/70 ZR17
|
Velikost zadní pneumatiky
|
190/55 ZR17
|
Přední zavěšení
|
převrácená vidlice Showa SFF-BP
|
Zadní zavěšení
|
tlumič Showa BRFC (Balance Free Rear Cushion)
|
Přední brzdy
|
dvojitá kotoučová, 310 mm
|
Zadní brzdy
|
kotoučová, 256 mm
|
ABS System
|
dvoukanálové
|