PRVNÍ NÁKUP S 10% SLEVOU: Registrujte se, zadejte v košíku kód NAKUP10 a 10% sleva na první nákup nad 1000 Kč je vaše! Neplatí na již zlevněné zboží, peněžní dárkové poukazy, RST, 4SR, motorky, skútry a čtyřkolky.
Maximální výkon a minimální hmotnost díky menší nádrži a lehčí a agilnější kapotáži. U tohoto stroje nenadchne jen působivý černý design s rudými doplňky. Motocykl zabere tam, kde ostatní selhávají - ideální pro různé podmínky jízdy v terénu. Je to ale jednoduchá záležitost – všechno záleží na vás a na vašem motocyklu. Buďte připravení na novou a dobrodružnější jízdu. Proto jsme zkonstruovali model Africa Twin. Víme, co dokáže.
Agresivní design ve stylu rally
V našich genech závodění prostě je. Kompaktní agresivní kapotáž ve stylu rally nese úžasné nové varianty laku vycházející z našeho vítězného modelu z Dakaru CRF450 RALLY. Díky černému provedení Mat Ballistic Black Metallic s výrazným červeným detailem se ze stroje stává dravec.
Dokonalá výkonnost v terénu
Navržený tak, aby dokázal vyvinout maximální výkon bez ohledu na terén. Prohlédněte si ostré a agilní ovládání díky lehkému podvozku a příjemnému odpružení Showa s dlouhým zdvihem. Díky nadčasovému a působivému designu černé varianty má v terénu také dokonalý styl.
Výkonný dvouválcový motor
Zajímavý točivý moment z objemu 1100 ccm v nízkých otáčkách zesiluje ve středním pásmu a následuje ho prudký nárůst k maximálnímu výkonu v nejvyšších otáčkách; citlivé spojení s plynovou rukojetí navíc zlepšuje váš cit pro trakci zadní pneumatiky.
Dotykový displej TFT
Barevný 6,5palcový displej nabízí plně intuitivní ovládání na dosah ruky a podporuje připojení chytrých telefonů pomocí Apple CarPlay®, Android Auto® a Bluetooth®.
Pokročilé jízdní technologie
Na přání je k dispozici naše šestistupňová převodovka DCT, nově optimalizovaná pro dokonalé ovládání v terénu. Plynulý automatický režim nabízí také rychlé a snadné manuální řazení. Systém náklonové ABS zvyšuje bezpečnost a zahrnuje nastavení pro jízdu v terénu.
Standardní zadní nosič
Africa Twin je vzrušující stroj se skvělým výkonem v terénu, ale na praktičnost byl kladen důraz. Abyste mohli na své další dobrodružství namontovat horní box nebo měkkou brašnu, je součástí standardní výbavy elegantní černý zadní nosič, který skvěle doplňuje černé provedení se sofistikovanými grafickými prvky.
Kompaktní pohonná jednotka
Osmiventilový dvouválcový motor SOHC dosahuje maximálního výkonu 75 kW a točivého momentu 105 Nm. Ale způsob, jakým tento motor reaguje, je ohromující. Díky 46mm tělesu škrticí klapky s optimalizovaným nastavením řídicí jednotky je spojení mezi pravou rukou a zadní pneumatikou naprosto přesné. Ať už hledáte přilnavost na šotolině, nebo projíždíte serpentiny, máte k dispozici maximální výkon v jakýchkoli otáčkách.
Navržený k překonávání limitů
Hlavní rám a hliníková kyvná vidlice inspirovaná modelem CRF450R jsou lehké a tuhé. Přesné reakce odpružení zajišťuje 45mm převrácená přední vidlice Showa s nastavitelným tlumením při odskoku a stlačení. Zadní tlumič Showa, který funguje prostřednictvím zavěšení Pro-Link, nastavuje tlumení při stlačení a roztažení a také předpětí pružiny pomocí ovladače na těle tlumiče.
Dokonalá konfigurace
Model Africa Twin vám poskytuje kontrolu a jeho srdcem je jednotka měření setrvačnosti (IMU) v 6 osách, která monitoruje motocykl při brzdění, zatáčení a zrychlování. Výsledkem je ostré řízení 7stupňového systému HSTC a 3stupňového systému řízení trakce k zamezení zvedání předního kola a náklonového ABS. K dispozici jsou čtyři výchozí jízdní režimy – URBAN, TOUR, GRAVEL a OFF-ROAD – a dvě plně přizpůsobené možnosti USER, které vám umožní mít v rukou motocykl podle vašich představ.
Dvouspojková převodovka (DCT)
Můžete si vybrat model Africa Twin s manuální šestistupňovou převodovkou nebo naší inovativní šestistupňovou převodovkou DCT, která vám může zajistit nulový stres a hladké automatické řazení. Samozřejmě máte možnost přepnout na bleskurychlé manuální ovládání pomocí spouštěcích páček na levé ruce, které jsou ideální pro řazení nebo držení rychlostních stupňů v terénu. Převodovka DCT je také nově optimalizovaná pro jízdu při nízkých rychlostech na první a druhý rychlostní stupeň a pro případ, že opustíte silnici, stisknutím spínače G (na TFT displeji) snížíte prokluz spojky, čímž zvýšíte trakci a citlivost zadního kola.