PRVNÍ NÁKUP S 10% SLEVOU: Registrujte se, zadejte v košíku kód NAKUP10 a 10% sleva na první nákup nad 1000 Kč je vaše! Neplatí na již zlevněné zboží, peněžní dárkové poukazy, RST, 4SR, motorky, skútry a čtyřkolky.
Honda CRF250R 2023 Extreme Red
Honda CRF250R 2023 Extreme Red
Honda CRF250R 2023 Extreme Red
Honda CRF250R 2023 Extreme Red
Honda CRF250R 2023 Extreme Red
Honda CRF250R 2023 Extreme Red
Honda CRF250R 2023 Extreme Red
Honda CRF250R 2023 Extreme Red
Honda CRF250R 2023 Extreme Red
Honda CRF250R 2023 Extreme Red
Honda CRF250R 2023 Extreme Red
Honda CRF250R 2023 Extreme Red
Honda CRF250R 2023 Extreme Red
Honda CRF250R 2023 Extreme Red
Honda CRF250R 2023 Extreme Red
Honda CRF250R 2023 Extreme Red
Honda CRF250R 2023 Extreme Red
Honda CRF250R 2023 Extreme Red
Honda CRF250R 2023 Extreme Red
Honda CRF250R 2023 Extreme Red
Honda CRF250R 2023 Extreme Red
Honda CRF250R 2023 Extreme Red
Honda CRF250R 2023 Extreme Red
Honda CRF250R 2023 Extreme Red
Honda CRF250R 2023 Extreme Red
Honda CRF250R 2023 Extreme Red
Honda CRF250R 2023 Extreme Red

Honda CRF250R 2023 Extreme Red

Kód produktu:H006636
Akce
  • Nejvyšší výkon motoru DOHC o objemu 249,9 ccm, který zajišťuje svižnou jízdu.
  • Lehký podvozek ostrý jako břitva.
  • Rychlý nájezd, ještě rychlejší výjezd.
  • Přepracováno a posíleno všech 5 převodových stupňů a plynulejší řazení.
  • Řízení kontroly rozjezdu a prokluzování kol HRC.
  • Tlačítko pro změnu režimu motoru (EMSB) na levé straně řídítek.
  • Tenčí kapotáž, kratší a lehčí sedlo a snazší údržba.
  • Na dotaz
    9 % sleva219 900 Kč 199 900 Kč
    KONTAKTOVAT PRODEJCE
    Co když vám to nesedne?
    Vrácení do 14 dnů zdarma
    Hodnocení a high-lighty
    Hodnocení a high-lighty
    Objem palivové nádrže6,3 l
    Pohotovostní hmotnost104 kg
    Výška sedla961 mm
    Honda CRF250R 2023 Extreme Red
  • Nejvyšší výkon motoru DOHC o objemu 249,9 ccm, který zajišťuje svižnou jízdu.
  • Lehký podvozek ostrý jako břitva.
  • Rychlý nájezd, ještě rychlejší výjezd.
  • Přepracováno a posíleno všech 5 převodových stupňů a plynulejší řazení.
  • Řízení kontroly rozjezdu a prokluzování kol HRC.
  • Tlačítko pro změnu režimu motoru (EMSB) na levé straně řídítek.
  • Tenčí kapotáž, kratší a lehčí sedlo a snazší údržba.
  • Popis

    Připraven do akce

    Soutěžení nikdy nekončí, což nám vyhovuje – proč by také mělo? Náš nový model CRF250R je mnohem lehčí a má zcela nový rám, kyvnou vidlici a odpružení Showa. A motor? Ještě výkonnější. Ještě užitečnější. Chcete získat výsledky? Tenhle stroj byste měli mít ve svých boxech.

    Nejlepší zrychlení ve své třídě

    Tempo třídy 250 MX je závratné.

    My jezdíme rychleji. Model CRF250R má nyní přesně stejný podvozek vyvinutý HRC jako stroj CRF450R, který dvakrát vyhrál mistrovství světa v motokrosu. Je o plných 3,8 kg lehčí a má také modernizované odpružení Showa a geometrii řízení. Nejvyšší výkon motoru DOHC o objemu 249,9 ccm je podpořen silným středním rozsahem a nyní ještě silnějším spodním rozsahem, který zajišťuje svižnou jízdu. O přenos výkonu na vozovku se stará zesílená spojka a svižně řadící šestistupňová převodovka, dále systém řízení rozjezdu a prokluzování kol HRC a tlačítko pro změnu režimu motoru (EMSB) se třemi režimy. Agresivní a minimalistická kapotáž vám umožní volný pohyb. Pokud jste připraveni na opravdové závodění, zvolte si model CRF250R. Přesně k tomu byl stvořen.

    Zaměřeno na zkracování času na kolo

    Vyzkoušejte ho jako první. A už ho nepusťte z ruky.

    Zdokonalovaný soutěžením

    Jste připraveni na zásadní vylepšení? Model CRF250R má nyní stejný podvozek vyvinutý týmem HRC jako model CRF450R. Díky tomu je o celé 3 kg lehčí, má novou geometrii řízení, boční tuhost rámu sníženou o 20 % a horní i dolní třmeny a kyvnou vidlici vyladěné na míru. Nové nastavení odpružení Showa – zvýšení zdvihu o 5 mm pro 49mm vidlici USD – a také odlehčená pružina v tlumiči a nový poměr zavěšení Pro-Link. Výsledky pocítíte okamžitě. Lepší trakce vpředu i vzadu, plynulejší tlumení nerovností a schopnost jízdy ve vyjetých kolejích.

    Vysoce výkonná hnací jednotka

    Motor modelu CRF250R s rozvodem DOHC o objemu 249,9 ccm přidává díky lepší účinnosti sání a výfuku s jedním tlumičem k úžasným výkonům ve středním a nejvyšším pásmu ještě větší výkon v nízkých otáčkách. Propracované detaily na hlavě válců zvyšují průtok oleje a přesnost časování ventilů při vysokých otáčkách, píst a ojnice byly optimalizovány, spojka má nyní 9 lamel a převodovka lépe řadí s novými převodovými poměry, které jsou připravené přenášet dodatečný výkon. Řízení kontroly rozjezdu a prokluzování kol HRC pomáhá zabrat při startu a tlačítko pro změnu režimu motoru (EMSB) se třemi režimy umožňuje řídit přenos výkonu. Nový design sedla a štíhlejší, minimální kapotáž umožňují pohyb a řídítka Renthal Fatbar upravují polohu podle vašeho stylu.

    Lehký podvozek ostrý jako břitva

    Dvojitý páteřový rám (twin-spar) nyní disponuje užšími hlavními trubkami a novou rovnováhou tuhosti (s boční tuhostí nižší o 20 %), takže zlepšuje výkon při nájezdu do zatáčky, průjezdu zatáčkou i při výjezdu z ní. Horní i dolní třmeny a kyvná vidlice jsou sladěny k dokonalosti. Geometrie řízení je ostřejší, má vyšší světlou výšku a posez jezdce.

    Nové odpružení Showa

    Plně nastavitelná přední vidlice Showa s ocelovou pružinou o průměru 49 mm má o 5 mm vyšší zdvih a zpětný ventilek zlepšuje přilnavost předního kola a lepší jízdní vlastnosti. Stejně plně nastavitelný zadní tlumič Showa je vybavený novou, větší pružinou ventilu a lehkou ocelovou pružinou pro rychlejší odezvu a pohlcování nárazů. Vyladění se dočkal také poměr zadního zavěšení Pro-Link.

    Rychlý nájezd, ještě rychlejší výjezd

    Nový podvozek modelu CRF250R budete chtít využívat naplno. K neuvěřitelnému výkonu motoru DOHC o objemu 249,9 ccm jsme přidali o 15 % vyšší točivý moment v rozmezí 6–10 000 ot./min. díky větší komoře nuceného sání vzduchu, strmějšímu úhlu vstřikování, přepracované hlavě válců a výfuku s jedním tlumičem. Chladiče jsou stejně velké, ale o 6 % účinnější.

    Výkonnostní řešení

    Součástí DNA modelu CRF je kvalitní konstrukce. Pro dokonalé mazání v extrémních podmínkách byla optimalizována cesta oleje kolem hlavy válců, dvojité pružiny sacích ventilů a nalisované řetězové kolo vačky pro přesnější časování ventilů při vysokých otáčkách. Abychom zvládli mnohem silnější výkon, přidali jsme další kotouč spojky. Pro dokonalou jízdu bylo také přepracováno a posíleno všech 5 převodových stupňů. Řazení je také plynulejší.

    Řízení kontroly rozjezdu a prokluzování kol HRC

    Řízení kontroly rozjezdu a prokluzování kol HRC bylo vytvořeno s přímým přispěním profesionálních jezdců společnosti Honda. Nabízí 3 pracovní úrovně a poskytuje motocyklu CRF250R výhodu hned od startovní čáry. Úroveň 1 běží při 8 000 ot./min. a je vhodná pro blátivé podmínky – nebo méně zkušené jezdce. Úroveň 2 představuje základní nastavení pro suché podmínky a jízdu při 8500 ot/min. Úroveň 3 se spouští při 9 500 ot./min a je určena pro velmi zkušené jezdce.

    Tlačítko pro změnu režimu motoru (EMSB)

    MX tratě jsou nepředvídatelné, a proto se hodí možnost přizpůsobit charakter motoru aktuálním závodním podmínkám. Režim 1 přináší vyvážený výkon a točivý moment a je vhodný pro většinu jízdních podmínek. 2. režim uhladí výkon a točivý moment pro vyšší trakci zadního kola na kluzkém či blátivém povrchu, zatímco 3. režim zajistí agresivní jízdu, která se vypořádá např. s hlubokým pískem.

    Tenčí kapotáž a snazší údržba

    Sedlo je kratší, lehčí a v zadní části o 10 mm nižší, což usnadňuje pohyb po stroji. Boční kapotáž a kryty chladiče jsou tenčí a lehčí. Na obou stranách jsou přichyceny pouhými čtyřmi šrouby pro rychlý a snadný přístup. Nastavitelná poloha hliníkových řídítek Renthal Fatbar (839) je naprostou nutností pro celkový dojem a ovladatelnost.

    Obecné
    Barvačervená
    ZnačkaHonda
    Motor
    Karburacevstřikování paliva
    Kompresní poměr13,9 : 1
    MotorDOHC jednoválec, chlazený kapalinou
    StartérElektrický
    Vrtání x zdvih (mm)79 x 50,9 mm
    Zdvihový objem motoru249,4 cm3
    Rozměry
    Objem olejové nádrže1,35 l
    Objem palivové nádrže6,3 l
    Pohotovostní hmotnost104 kg
    Rozměry (D × Š × V)2 177 x 827 x 1 265 mm
    Rozvor1477 mm
    Světlá výška333 mm
    Typ rámuHliníkový dvojitý nosník
    Výška sedla961 mm
    Výška sedla rozsahnad 900 mm
    Závlek115 mm
    Podvozek
    Přední brzdy260 mm hydraulická kotoučová
    Přední koloLité hliníkové
    Přední pneumatikyPIRELLI MX32 MIDSOFT
    Přední zavěšení49 mm USD vidlice Showa (Hitachi Astemo, Ltd)
    Úhel sklonu27,32°
    Velikost přední pneumatiky80/100-21
    Velikost zadní pneumatiky100/90-19
    Zadní brzdy240 mm hydraulická kotoučová
    Zadní koloLité hliníkové
    Zadní pneumatikyPIRELLI MX32 MIDSOFT
    Zadní zavěšeníShowa Monoshock se systémem Pro-Link (Hitachi Astemo, Ltd.)
    Převodovka
    SpojkaV olejové lázni
    Stálý převodřetěz
    Typ převodovkyKonstantní
    Honda CRF250R 2023 Extreme RedNa dotaz
    219 900 Kč199 900 Kč
    KONTAKTOVAT PRODEJCE
    Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
    Podrobné nastaveníPovolit vše