Honda CRF300L 2022-2023 Extreme Red

  • A2
  • Lehčí, výkonnější, ještě zábavnější.
  • Antihoppingová spojka usnadňující řazení.
  • Výkonnější jednoválcový 4ventilový motor DOHC chlazený kapalinou.

Na dotaz, u dodavatele

143 900 Kč Možný odpočet DPH
Michaela

Michaelas panenkami si stejně nikdy nehrála...

  • S prodejcem si můžete domluvit prohlídku, testovací jízdu i online nákup

Napište nám, nebo zavolejte.
Rádi vám poradíme s výběrem motorky

Honda CRF300L 2022-2023 Extreme Red

Vybraná motorka:
Honda CRF300L 2022-2023 Extreme Red

Michaela

Michaela

s panenkami si stejně nikdy nehrála...

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů (protože GDPR. Děkujeme za pochopení)

Odpovíme vám do 24 hod.

Tato stránka je chráněna službou reCAPTCHA od Google Smluvní podmínky

Děkujeme za zprávu

Vaše zpráva byla odeslána Igorovi, ten Vás bude do 24 hodin kontaktovat zpět.
Nyní můžete pokračovat na web.

Položit dotaz na naše specialisty

Ozveme se vám zpět na e-mail tehdy a tehdy

Řidičák
A2
Zdvihový objem motoru
286 cm³
Max. výkon
20,1 kW
Objem palivové nádrže
7,8 l
Spotřeba paliva
32,3 km / l
Pohotovostní hmotnost
142 kg
Výška sedla
880 mm
Honda CRF300L 2022-2023 Extreme Red
  • Lehčí, výkonnější, ještě zábavnější.
  • Antihoppingová spojka usnadňující řazení.
  • Výkonnější jednoválcový 4ventilový motor DOHC chlazený kapalinou.
  • Připravený na práci i zábavu.
  • Lehčí podvozek s lepší výškou.
  • Štíhlá lehká kapotáž.
  • Flexibilní nastavení zavěšení.
  • Dvoukanálové ABS s možností deaktivace pro jízdu v terénu.

Lehčí. Výkonnější. Ještě zábavnější.

Nejdříve si projdeme parametry.

CRF300L je o 4 kg lehčí díky novému rámu a zkosené hliníkové kyvné vidlici, které o sobě dá vědět v okamžiku, kdy změníte směr jízdy – na silnici nebo v terénu. Jednoválcový motor s větším objemem má výkon vyšší o 1,9 kW a točivý moment o 4 Nm – oboje pocítíte, když otočíte plynem. Nechybí ani antihoppingová spojka. Světlá výška je vyšší a jízdní poloha je přizpůsobena pro maximální kontrolu. Štíhlá palivová nádrž a tvarované sedlo zaručují pohodlí a snadný dosah nohou na zem. Příjemnými zpestřeními jsou ukazatel rychlostního stupně na přístrojovém panelu a agresivní design nového světlometu.

Připravený na práci i zábavu

Model CRF300L přebírá DNA z neuvěřitelných závodních strojů CRF450R a CRF450RX.

Proto začíná na skvělém místě. A díky týmu HRC a jeho závodnímu programu jsme vylepšili všechny aspekty jeho všestranných sportovních výkonů. Světlá výška je o 30 mm vyšší, aby bylo přeskakování obrubníků (nebo klád) výrazně jednodušší. 

Sedlo se zvýšilo o 5 mm na 880 mm a zlepšilo tak přirozené ovládání. Úzká palivová nádrž znamená, že se můžete volně posouvat dopředu. Ať už se budete pohybovat rušnými městskými ulicemi nebo budete hledat nové trasy – případně obojí během jediného dne – motocykl CRF300L je zrozený k akci.

Výkonnější jednoválcový 4ventilový motor DOHC chlazený kapalinou

Zvětšili jsme objem válce a zvýšili tak maximální výkon o 1,9 kW na 20,1 kW a maximální točivý moment o 4 Nm na 26,6 Nm tak, aby motocykl svižně reagoval. Motor je také plně v souladu s normou EURO5.

Antihoppingová spojka

Antihoppingová spojka usnadňuje řazení nahoru a omezuje odskakování zadního kola při prudkém brzdění a rychlém řazení dolů, čímž zaručuje mimořádnou kontrolu v rušném městském provozu. A to je neocenitelné i při projíždění náročným terénem.

Lehčí podvozek s lepší světlou výškou

Díky novému designu rámu a lehké zkosené hliníkové kyvné vidlici jsme hmotnost podvozku snížili celkem o 4 kg. Nové kované hliníkové spodní třmeny rovněž šetří hmotnost a navíc zlepšují stabilitu. k lepším schopnostem v terénu pomáhá celková světlá výška 285 mm.

Štíhlá lehká kapotáž

Pokud požadujete přirozenou kontrolu v terénu, musíte se volně pohybovat. Přepracovaná palivová nádrž o objemu 7,8 l je užší a ubírá z hmotnosti. Nové tvarování sedla umožňuje snadné přenášení váhy dopředu a zvyšuje přilnavost přední pneumatiky.

Flexibilní nastavení zavěšení

43mm vidlice Showa USD mají tuhost pružin a tlumení kalibrované pro jízdu na silnici i v terénu. Zadní jednotrubkový tlumič Showa Monoshock s průměrem válce 40 mm využívá zavěšení Pro-Link.

Dvoukanálové ABS

Pro citlivé a silné brzdění je přední 256mm kotouč vybaven dvoupístkovým třmenem. Dvoukanálové ABS umožňuje pro jízdu v terénu deaktivaci ABS systému zadní brzdy.

Komplexní digitální přístrojový panel

Snadno čitelné informace jsou jasně rozloženy a obsahují rychloměr, otáčkoměr, palivoměr a hodiny a nyní také ukazatel rychlostního stupně.

Motor HONDA
Vrtání x zdvih (mm) : 76 mm x 63 mm
Karburace: Elektronické vstřikování paliva PGM-FI
Kompresní poměr: 10,7 : 1
Emise CO² (g/km): 73 g / km
Zdvihový objem motoru : 286 cm³
Motor: Kapalinou chlazený jednoválec DOHC
Max. výkon: 20,1 kW
Max. točivý moment: 26,6 Nm/6 500 ot. za min
Objem olejové nádrže: 1,8 l
Startér: Elektrický
Kola
Přední brzdy: 256 mm x 3,5mm kotouč s dvoupístkovým třmenem
Zadní brzdy: 220 mm x 4,5mm kotouč s jednopístkovým třmenem
Přední zavěšení: 43mm převrácená teleskopická vidlice (Upsidedown)
Zadní zavěšení: Pro Link
Velikost přední pneumatiky: 80/100-21M/C 51P
Velikost zadní pneumatiky: 120/80-18M/C 62P
Přední kolo: Hliníkové paprskové
Zadní kolo: Hliníkové paprskové
ABS System: 2kanálové ABS
Rozměry a hmotnost
Kapacita akumulátoru: 12 V / 7 Ah
Úhel sklonu: 27,5°
Rozměry (D × Š × V) : 2230 mm x 820 mm x 1200mm
Typ rámu: Ocelový kolébkový rám
Objem palivové nádrže: 7,8 l
Spotřeba paliva: 32,3 km / l
Světlá výška : 285 mm
Světlomety: Žárovka
Pohotovostní hmotnost : 142 kg
Výška sedla : 880 mm
Závlek : 109 mm
Rozvor : 1455 mm
Převodovka
Spojka: Vícelamelová antihoppingová v olejové lázni
Stálý převod: Řetěz
Typ převodovky: 6 rychlostí
Přístroje a elektronika
Přístroje: LCD
Zadní světlo: Žárovka
Řidičák: A2

Záruka Motopark

Záruka Motopark

  • 2 roky pro nepodnikající i podnikající osoby
  • bez omezení najetých kilometrů
  • záruka kryje všechny mechanické části a software
  • záruka se nevztahuje na součástky podléhající běžnému opotřebení jako jsou brzdy, svíčky, pneu
Pojištění Allianz

Pojištění Allianz

  • zařídíme vám opravdu výhodné povinné ručení i havarijní pojištění (nezabere vám to více než 30 minut)
  • spolupracujeme s jedničkou na trhu mezi pojišťovnami

Více informací o pojištění kontaktujte prodejce 

Garážování motorek přes zimu

Garážování motorek přes zimu

  • hodí se především pro majitele motorek bez vlastní garáže
  • garážujeme přes zimu od 1. 10. do 31. 3.

Více informací o garážování

Servisní úkony

Servisní úkony

  • můžete ji nám dovézt sami nebo si pro ni přijedeme naší dodávkou
  • v období 1. 12.-31. 3. máte v okruhu do 30 km dopravu zdarma
  • v období 1. 4.-30. 11. či nad 30 km zaplatíte 15 Kč/km
1. prohlídka po zajetí nové motorky Po 1 000 km
Jak často servisovat motorku Co 12 měsíců nebo po najetí 12 000 km
Jak často měnit olej Co 12 000 km
Jak často kontrolovat tlak v pneu Alespoň 1x měsíčně
Jak často mazat řetěz Co 500 km nebo po jízdě v dešti
Cena dopnutí řetězu 100 Kč
Co 2 roky nutná výměna brzdové kapaliny 583 Kč

Více informací o servise

Možnost prohlídky a projetí

  • 2000 m² prodejna
  • 700 m dráha

Individuální úpravy motorky

  • Montáž originálních doplňků zdarma
Motopark Ostrava

Kde nás najdete?

Opavská 5637, 722 00 Ostrava-Třebovice

po–pá (9:00–17:00), so (9:00–12:00)

Zobrazit na mapě

S kým se u nás můžete potkat?

Michaela

Michaela
s panenkami si stejně nikdy nehrála...

Tomáš

Tomáš
o motorky se zajímal už jako malý kluk.

Filip

Filip
pro něhož jsou motorky neodmyslitelnou součástí života.

René

René
má rád dobře odvedenou práci.

  • S prodejcem si můžete domluvit prohlídku i testovací jízdu

  1. Domluvte si prohlídku motorky Stačí kontaktovat prodejce a ten vám nachystá motorku na domluvenou konkrétní hodinu.
  2. Prohlídka Motorku si můžete prohlédnout z blízka, sednout na ni, osahat a na vše se zeptat našeho prodejce.
  3. Projetí motorky Motorku si můžete projet na našem motokárovém okruhu. Je však potřeba uhradit vratnou kauci. Nezapomeňte si s sebou vzít potřebnou výstroj.
  4. Do 30 minut odjíždíte s novou motorkou Anebo vám ji dovezeme v dodávce domů. Tak jako tak, motorku si u nás můžete rovnou koupit, zaregistrovat a pojistit.
  5. Jsme připraveni motorku i servisovat Naši kluci ze servisu se vám postarají o běžnou kontrolu, roční servis, výměnu pneu, oleje a o cokoliv dalšího, co je potřeba.

Naposledy navštívené