Duální baterie NEO's je chytrým řešením pro jezdce, kteří chtějí prodloužit dojezd až na 68 km*. Dvě přenosné lithium-iontové baterie, umístěné pod výklopným sedadlem, jsou navrženy tak, aby udržely vysokou úroveň účinnosti po dobu 10 000 km / 2 let. Lze je nabíjet během přímo ve skútru nebo je možné je snadno vyjmout a nabít v kanceláři či doma. (*Testováno ve WMTC třídy 1 v režimu STD, plně nabitá baterie při teplotě 25 °C.)
Model NEO Dual Battery vám poskytuje prodloužený dojezd pro dojíždění do města na delší vzdálenosti. Duální baterie NEO je vybavena dvěma přenosnými lithium-iontovými bateriemi 50,4 V/19,2 Ah, které lze nabíjet, i když jsou namontované na skútru nebo je lze snadno vyjmout a nabít doma nebo v kanceláři a poskytuje vám potenciální dojezd až 68 km*.
*Testováno v WMTC Class 1 v režimu STD, plně nabitá baterie při teplotě 25°C.
NEO’s je dodáván s jedním lithium-iontovým akumulátorem 50,4 V / 19,2 Ah s vysokou hustotou, který umožňuje dojezd 37 km* – dojezd lze prodloužit dokoupením druhého akumulátoru. Akumulátor o hmotnosti 8 kg, který je umístěn pod dvojitým sedlem, aby byla snadno přístupný, je navržen tak, aby si zachoval vysokou úroveň účinnosti po dobu 1000 cyklů / 10 000 km. Nabíjení lze provádět s akumulátory namontovanými ve skútru nebo po jejich vyjmutí.
*Testováno podle třídy WMTC 1 v režimu STD, plně nabitý akumulátor při teplotě 25 °C.
Elektrický skútr NEO’s, který je jednoduchý, stylový a snadno ovladatelný, má potenciál změnit váš způsob života a pohybu ve městě tím, že vám usnadní a zpříjemní každou cestu! Nový NEO’s kombinuje osvědčenou kvalitu společnosti Yamaha s nízkými provozními náklady a mnoha výhodami elektrické energie.
Pro maximální účinnost je NEO’s vybaven pohonnou jednotkou nejnovější generace se vzduchem chlazeným bezuhlíkovým elektromotorem umístěným v náboji zadního kola. Tato kompaktní konstrukce s přímým pohonem eliminuje potřebu převodů nebo řemenů a zajišťuje kultivovaný chod, silnou akceleraci a mimořádně tichý provoz.
Jakmile se na skútru NEO’s rozjedete, pocítíte jeho hladký průběh výkonu a přesné ovládání ve všech rychlostech. Společnost Yamaha věnovala mimořádnou péči tomu, aby konstrukce rukojeti plynu poskytovala plynulý a jistý pocit při akceleraci z místa i při jízdě v pomalu se pohybujícím provozu – díky tomu je tento elektrický skútr ideální volbou pro všechny jezdce.
Elektrický skútr NEO’s nové generace s uvolněnou a vzpřímenou jízdní polohou je ideálním dopravním prostředkem pro jezdce všech věkových kategorií, velikostí a zkušeností, kteří hledají zodpovědnou a dostupnou alternativu k automobilu a veřejné dopravě. Díky jednoduchému ovládáním typu „nastartuj a jeď“, snadné obratnosti a vysoké úrovni pohodlí se jedná o nejchytřejší volbu v oblasti městské mobility s nulovými emisemi.
NEO’s je vybaven dvěma volitelnými jízdními režimy, které jsou navrženy tak, aby vyhovovaly různým podmínkám a konkrétním preferencím. Režim STD je určen pro běžné silniční použití a poskytuje nejvyšší výkon, zatímco režim ECO snižuje spotřebu z akumulátoru a je ideální pro delší cesty – poskytuje dojezd až 38.5km* – a mezi režimy lze snadno přepínat během jízdy.
*Výzkum Yamaha. Dojezd se může měnit podle místa, stylu jízdy a opotřebení baterie.
NEO’s vám nabízí mnoho výhod, včetně nízkých provozních nákladů, snadného používání a možnosti přístupu do rostoucího počtu zón s velmi nízkými a nulovými emisemi v evropských městech. Je to také jeden z nejtišších způsobů cestování a při oficiálních testech bylo u tohoto nového elektrického skútru Yamaha naměřeno pouhých 55 dB ze 7 metrů – ve srovnání se 71 dB u jeho spalovacího ekvivalentu o objemu 50 ccm.
Nová kapotáž, inspirovaná designovým jazykem původního modelu NEO’s se spalovacím motorem, přináší měkké oblé tvary, které dodávají novému modelu NEO’s elegantní, sportovní a osobitý vzhled s univerzální přitažlivostí. Čisté linie a minimální přední a zadní převis podtrhují kompaktní kapotáž tohoto skútru s nulovými emisemi a prostorná oblast nášlapů je lemovaná gumovými lištami, které pomáhají chránit před drobnými nárazy a škrábanci.
Při jízdě na stroji NEO’s můžete být snadno ve spojení, stačí si do chytrého telefonu stáhnout aplikaci MyRide společnosti Yamaha a spárovat ji se skútrem. Připojené LCD přístroje zobrazují oznámení o příchozích hovorech a zprávách z vašeho chytrého telefonu – a tato bezplatná aplikace vám také umožňuje zobrazit informace o skútru na chytrém telefonu a sdílet obrázky a informace o jízdě s ostatními uživateli aplikace MyRide.
S jedním namontovaným akumulátorem poskytuje prostor pod sedlem 27 litrů úložného prostoru, který pojme jednu otevřenou helmu nebo boty a tělocvičné náčiní. A pokud se rozhodnete použít druhý volitelný akumulátor, stále vám zůstane dostatek místa na přepravu pláštěnky nebo jiných osobních věcí.
Kompaktní přístroje LCD vám poskytnou širokou škálu informací, takže budete mít neustále přehled. Můžete sledovat úroveň nabití hlavního a volitelného druhého akumulátoru a kontrolovat příchozí hovory a zprávy z chytrého telefonu. Kontrolka CHOD potvrzuje, že je NEO’s připraven k jízdě – a ikona želvy ukazuje, že je výkon omezen, aby se šetřila životnost akumulátoru.
Díky bezklíčovému systému Smart Key společnosti Yamaha máte o jednu starost méně, když potřebujete rychle vyrazit. Pokud máte klíč Smart Key u sebe v kapse nebo v brašně, můžete NEO’s ovládat.
Dvojité LED přední světlomety, inspirované tváří původního modelu NEO’s se spalovacím motorem, poskytují silné osvětlení, abyste viděli a byli viděni, a jsou obklopeny bílými prstenci, které dodávají novému skútru NEO’s svěží a moderní vzhled. Na zadní straně podtrhuje čisté a kompaktní linie skútru jednodílné LED zadní světlo a LED ukazatele směru.
Obecné | |
Barva | modrá |
Řidičák | AM |
Značka | Yamaha |
Rozměry | |
Celková délka | 1875 mm |
Celková šířka | 695 mm |
Celková výška | 1120 mm |
Minimální světlá výška | 135 mm |
Rozvor kol | 1305 mm |
Výška sedla | 795 mm |
Výška sedla (rozsah) | 700-799 mm |
Motor | |
Max. točivý moment | 136,0 Nm (13,9 kgfm) / 50 ot./min |
Maximální výkon | 2,5 kW |
Podvozek | |
Přední brzda | Hydraulická jednokotoučová brzda |
Přední pneumatika | 110/70-13M/C 48P bezdušová |
Přední zdvih | 90 mm |
Rám | Underbone |
Stopa | 84 mm |
Systém předního odpružení | Teleskopické vidlice |
Systém zadního odpružení | Kyvná vidlice |
Úhel sklonu | 25°30' |
Zadní brzda | Mechanická bubnová brzda s náběžnou i úběžnou čelistí |
Zadní pneumatika | 130/70-13M/C 63P bezdušová |
Zadní zdvih | 80 mm |
Doba nabíjení (0-100 %) | 8 h |
Doba nabíjení (20-80 %) | 4 h |
Dojezd | 37 km (1. řada baterií (WMTC Class 1)) / 38,5 km (1. řada baterie, režim Eco) / 68 km (1. a 2. řada baterií) |
Fixace akumulátoru | Odnímatelný |
Hmotnost (bez akumulátoru) | 90 kg |
Hmotnost akumulátoru | 8 kg |
Maximální počet akumulátorů | 2 |
Napětí akumulátoru / kapacita | 50,4 V / 19,2 Ah (5 h) |
Nominální výkon | 2,3 kW / 424 ot./min |
Počet instalovaných akumulátorů | 2 |
Průměr brzdového kotouče (přední) | 200 mm |
Rozměr akumulátoru (D x Š x V) | 360 mm × 215 mm × 105 mm |
Spotřeba energie (třída WMTC 1) | 31 Wh / km |
Typ akumulátoru | Lithium-iontový |
Typ elektromotoru | 3fázový synchronní motor s buzením |
Typ nabíječky | Nástěnná nabíječka 220 VAC / výstup 58,8 V, 3 A |