PRVNÍ NÁKUP S 10% SLEVOU: Registrujte se, zadejte v košíku kód NAKUP10 a 10% sleva na první nákup nad 1000 Kč je vaše! Neplatí na již zlevněné zboží, peněžní dárkové poukazy, RST, 4SR, motorky, skútry a čtyřkolky.
Nemusíte mít žádné pochyby. Motocykl CBR1000RR-R Fireblade SP je zkonstruovaný pro jízdu na závodní dráze. To je to pravé místo, kam patří. Má stejnou startovní čáru jako standardní model Fireblade. Odlišuje ho ovšem úplné odpružení Öhlins (S-EC), hlavní válec Brembo, brzdová páka, přední a zadní třmeny a univerzální rychlořazení. Motor s dílčími vačkami, který se pyšní špičkovým maximálním výkonem 160 kW, má ještě lepší a silnější zrychlení v nízkých a středních otáčkách a propracované řízení trakce systému HSTC. Motocykl Fireblade SP disponuje světly, směrovkami, systémem Smart Key a je plně homologován pro jízdu na silnici. Zároveň je však ztělesněním dokonalého závodního motocyklu. V každé zatáčce si s ním zaručeně užijete pěknou dávku adrenalinu.
Přední vzduchový kanál HRC generuje výkon a konstrukce s křidélky se postará o stabilitu při vysokých rychlostech.
Aerodynamika závodního motocyklu RC213V MotoGP zahrnuje konstrukce se svislými křidélky, které maximalizují zrychlení a stabilitu při vysokých rychlostech. Přední vzduchový kanál s designem HRC směřuje vzduch pod vysokým tlakem přímo přes přední hlavu do komory, čímž se docílí špičkového maximálního výkonu.
Odpružení Öhlins (S-EC) zajišťuje dokonalou reakci zavěšení
Semiaktivní odpružení Öhlins S-EC nabízí neuvěřitelnou reakci zavěšení kol. 43mm vidlice NPX USD využívá systém tlakového tlumení, který minimalizuje kavitaci, což vede ke stabilnějšímu ovládání, lepší absorpci nárazů při vysokých rychlostech a zpětné vazbě.
Přední a zadní třmeny Brembo, které se postarají o brzdný výkon závodních parametrů
Radiální čtyřpístkové třmeny Stylema, které se doslova zakusují do 330mm kotoučů, vyvíjejí neskutečnou brzdnou sílu. Třmeny jsou ovládány brzdovou pákou / hlavním válcem Brembo. To vše doplňuje zadní třmen Brembo.
Lehký vysoce účinný titanový tlumič výfuku Akrapovič a nový design výfuku
Výfukový systém 4-2-1, přepracovaný ve střední části, využívá koncovky oválného průřezu pro maximální průtok plynu a lepší výkon. Systém pohání kompaktní titanový tlumič výfuku Akrapovič, který stejným dílem nabízí volně průtočnou výkonnost.
Rychlejší rychlořazení zaručuje plynulé a okamžité přeřazování
Univerzální rychlořazení je nyní ještě rychlejší. Díky postupnému vývoji dochází během řazení ke kratší době spotřeby paliva a po řazení nastupuje plynulejší točivý moment. Výsledek je jasný. S každým přeřazením získáte větší a větší rychlost.
Vysokoobrátkový řadový čtyřválcový motor DOHC s extra výkonem v nízkých a středních otáčkách
Novinky týkající se sacích otvorů motoru o objemu 1 000 ccm, komory nuceného sání vzduchu motoru, výfukového systému 4-2-1 a vylepšení převodovky v nízkých až středních otáčkách. Prostřednictvím plynové rukojeti máte k dispozici obrovský maximální výkon – 160 kW při 14 500 ot./min. Nový software HSTC se postará o propracovanou odezvu a jemnější cit pro trakci.
Závod ve jménu dokonalosti
Dokonalé kolo. Doslova nemožný cíl. Této mise se účastníte ve dvou – vy a váš motocykl. Máte za sebou trénink, trefili jste všechny vrcholy zatáček, projeli jste každou začátku. Na této závodní dráze se cítíte jako doma. Stejně jako váš motocykl Fireblade SP. Motor je zárukou výkonu, který potřebujete, a dodá jej tam, kde ho potřebujete. Podvozek s elektronikou zase přinášejí obrovskou přilnavost. Aerodynamika poskytuje opravdu neuvěřitelnou rychlost a jistotu při řízení. Společně se svým motocyklem jste jeden celek. Tento stav je pro vás oba to nejlepší.
Větší výkon při nízkých a středních otáčkách pro ostřejší zrychlení při výjezdu ze zatáčky
Řadový čtyřválec s převodovým soukolím s dílčími vačkami, který se postará o výkon 160 kW při neskutečných 14 500 ot./min, má stejné vrtání a zdvih a technologii pro snižování tření jako závodní motocykl RC213V – to vše doplněno o titanové ojnice a kované hliníkové písty. Mezi novinky patří zadní řetězové kolo se 43 zuby společně s optimalizací komory nuceného sání vzduchu motoru, sacích otvorů a výfukového systému 4-2-1. Vedle masivního maximálního výkonu ve vysokých otáčkách máte tedy nyní k dispozici mnohem větší zrychlení v nízkých a středních otáčkách, díky čemuž zvládnete každou zatáčku. Modernizované rychlořazení se postará o plynulejší a rychlejší řazení, díky kterému se budete v každém kole zlepšovat.
Dokonalý prostředek pro rychlejší jízdu, to je motocykl Fireblade SP
Můžete ovládat každičký detail výkonu motoru svého motocyklu Fireblade SP. Tři výchozí jízdní režimy nabízejí základní nastavení, ze kterých si můžete vybírat. Prostřednictvím 5palcového displeje TFT si můžete plně přizpůsobit výkon motoru, brzdění motorem a řízení trakce. Naším cílem je, abyste zvládli každý výjezd ze zatáčky. Využili jsme zpětné vazby od jezdců HRC, abychom zmodernizovali volitelnou kontrolu trakce Honda (HSTC) s 9 úrovněmi. Je plynulejší, lépe reaguje na pokyny škrticí klapky a dokonale využívá mimořádný záběr motoru při nízkých a středních otáčkách. V souladu s tím jsme snížili napětí vratné pružiny elektronického ovládání plynu (TBW), abychom zajistili ještě větší linearitu při sešlápnutí plynu.
Ovládání OBTi, které se postará o dokonalé nastavení
43mm vidlice NPX USD semiaktivního odpružení Öhlins S-EC, které využívají oddělenou kompresi, odskokové okruhy a krokové motory pro přizpůsobení tlumení, byly vyvinuty pro závodění. Můžete se spolehnout na přesnou zpětnou vazbu a přilnavost přední pneumatiky. Jaký je výsledek? Můžete si být jistí, že budete každé kolo zvládat rychleji a rychleji. Přední část závodních parametrů skvěle doplňuje zadní tlumič Öhlins TT36 S-EC. Chcete-li mít maximální kontrolu nad svou jízdou – a protože se podmínky na závodní dráze mění velmi rychle –, můžete se spolehnout na rozhraní OBTi (Öhlins Objective Based Tuning interface) a výchozí nastavení se 3 okamžitě volitelnými přednastavenými režimy. Díky nim můžete zcela změnit své nastavení, což umožní snížení zatížení paliva, opotřebení pneumatik nebo přizpůsobení podmínek na trati.
Řízení ABS s dvěma režimy
Odolné monoblokové čtyřpístkové radiální brzdové třmeny Brembo Stylema mají menší objem vnitřní kapaliny umožňující bezprostřední reakci. Třmeny ovládá brzdová páčka a hlavní válec Brembo, které se postarají o neskutečnou brzdnou sílu. Zadní brzdový třmen Brembo má stejné provedení, s jakým se setkáte u modelu RC213V. Díky dvěma režimům ABS máte k dispozici výběr úrovně výkonu: režim SPORTS se soustředí na jízdu na silnici, zatímco režim TRACK zvyšuje brzdnou sílu, díky čemuž si vychutnáte mnohem rychlejší jízdu na trati. Brzdná síla je regulována v poměru k úhlu náklonu, zatímco systém pro omezení ztráty kontaktu zadního kola s vozovkou (RLC) udržuje přední stabilitu – můžete se tedy soustředit na každou zatáčku, abyste každý nájezd i výjezd zvládli rychleji.
Zaburácejte si do červených otáček
Využijte Honda technologii čtyřválcového motoru MotoGP a nechte výfuk Akrapovič burácet.
Přístroje a elektronika
12V Zásuvka
volitelná usb zásuvka
Bezpečnost
smart key
Přístroje
Barevný TFT dislej
Zadní světlo
LED
Podvozek
ABS System
dvoukanálové abs s imu
Přední brzdy
330mm kotouč s radiálním čtyřpístkovým třmenem Brembo
Přední kolo
17
Přední pneumatiky
PIRELLI DIABLO SUPERCORSA SP (V3) BS:RS11
Přední zavěšení
Teleskopická vidlice Ohlins NPX S-EC s průměrem vnitřní trubky 43 mm