Zrozen na závodní dráze. Žít bude na silnici. Nový model CBR600RR je ostrý supersportovní stroj vyvinutý v týmu HRC. Má úžasný čtyřválcový motor a skvěle ovladatelný agilní podvozek. Elektronika a aerodynamická výbava byly převzaty přímo z našeho modelu RC213V-S ze soutěží MotoGP. Jste připraveni na ještě vyšší úroveň ovládání? Tak ta je přímo zde.
Naladění pro maximální výkon ve vysokých otáčkách a široký rozsah točivého momentu ve středních otáčkách, abyste mohli tvrdě nastoupit a jít do toho ještě s větší vervou.
Jednotka měření setrvačnosti (IMU) čerpá informace z celého motocyklu 100krát za sekundu a řídí systémy HSTC, řízení trakce k zamezení zvedání předního kola, náklonového ABS a systému pro omezení ztráty kontaktu zadního kola s vozovkou.
Díky bleskurychlému řazení na vyšší stupně při plném plynu bez spojky a automatické podřazování s blipperem se můžete soustředit na to nejdůležitější. Další apex.
Klasický prvek u modelu CBR600RR. Agresivní, drobný, ukrytý pod zadním sedlem. Nic se mu nevyrovná.
Je to jen na vás. Můžete si vybrat z 5 přednastavených režimů nebo nastavit zcela individuálně výkon motoru, brzdění motorem a systém kontroly trakce Honda (HSTC).
Vytvářený přítlak udržuje zatížení přední pneumatiky při náklonu v zatáčce a při povolování přední brzdy.
Motor o maximálním výkonu 89 kW (119 k) při 14 250 ot/min přímo oplývá adrenalinem a žene se vzhůru k maximální rychlosti. Vysoký točivý moment 63 Nm v širokém rozsahu otáček umožňuje plynulou jízdu i prudké výjezdy ze zatáčky. Laděné sání je plněno ze 44mm škrticích klapek, které zajišťují maximální průtok plynu při vysokých otáčkách. Hlava válců, ventilový rozvod a časování, klikový hřídel a výfuk byly optimalizovány společně. Pro účely silničního provozu je motor rovněž kompatibilní s normami EURO 5 a OBD2-2.
Vypadá rychle. Protože je rychlý. Model CBR1000RR-R Fireblade sloužil jako výchozí bod pro představu, jak bude CBR600RR nejen vypadat, ale hlavně krájet vzduch ve vysokých rychlostech. A protože model RC213V-S byl základ pro řadu Fireblade, znamená to agresivně tvarovanou čelní plochu, která snižuje odpor vzduchu, křidélka na kapotáži vytvářející stálý přítlak při nájezdu do zatáčky a při akceleraci ze strany na stranu. Na silnici i na okruhu máte výhodu. Tato motorka má závodní rodokmen.
Co vás napadne, to CBR600RR dokáže. Takto se chová při průjezdu zatáčkami. Pohotovostní hmotnost je pouhých 193 kg. Hliníkový dvojitý páteřový rám příčkou přenáší zátěž paliva nízko, takže zajišťuje optimální centralizaci hmotnosti, a motor se nachází blízko těžiště, a proto může okamžitě reagovat na zásahy do řízení. Plně nastavitelné odpružení, 41mm vidlice Showa Big Piston USD a zadní tlumič Pro-Link, hliníková zadní kyvná vidlice poskytují jemnou citlivost na přilnavost pneumatik při jízdě na limitu. Radiálně montované přední čtyřpístkové třmeny poskytují obrovskou brzdnou sílu.
Projíždění zatáček znamená postupné zrychlování. Přesně to dokáže sada elektronického řízení CBR600RR. Se specifikací MotoGP. Systém elektronického ovládání plynu – IMU v 6 osách – možnost výběru 5 úrovní výkonu a 3 úrovní brzdění motorem. Technologie devítistupňového systému kontroly trakce Honda (HSTC) poskytuje přirozenou zpětnou vazbu při řízení trakce zadního kola. Systém ABS při jízdě v zatáčkách, spojka v olejové lázni a elektronický tlumič řízení Honda (HESD) jsou zárukou jistoty při ostrém nájezdu do zatáček a výjezdu z nich.
Obecné | |
Barva | červená |
Řidičák | A |
Značka | Honda |
Motor | |
Emise CO2 (g/km) | 128 g/km |
Karburace | pgm-fi |
Kompresní poměr | 12,2 : 1 |
Max. výkon | 89 kW |
Motor | Kapalinou chlazený čtyřtaktní řadový čtyřválec DOHC |
Převodovka | 6 rychlostí |
Startér | Elektrický |
Systém zapalování | elektronické zapalování, digitál |
Vrtání x zdvih (mm) | 67 mm x 42,5 mm |
Zdvihový objem motoru | 599 cm3 |
Rozměry | |
Objem olejové nádrže | 3,4 l |
Objem palivové nádrže | 18 l |
Pohotovostní hmotnost | 193 kg |
Rozměry (D × Š × V) | 2 030 mm x 685 mm x 1 140 mm |
Rozvor | 1370 mm |
Spotřeba paliva | 5,5 l |
Světlá výška | 125 mm |
Světlomety | LED |
Typ rámu | Hliníkový dvojitý nosník |
Výška sedla | 820 mm |
Výška sedla (rozsah) | 800-899 mm |
Závlek | 100 mm |
Převodovka | |
Ovládání spojky | lanko |
Spojka | Vícelamelová hydraulická v olejové lázni |
Stálý převod | řetěz |
Typ převodovky | Manuální převodovka |
Podvozek | |
Přední brzdy | 310mm plovoucí kotouče s radiálním 4pístkovým třmenem |
Přední kolo | 17M/CxMT3,50 |
Přední pneumatiky | DUNLOP Roadsports2 |
Přední zavěšení | Plně nastavitelný zadní tlumič Showa pracující přes Pro-Link. Zdvih nápravy 128 mm. |
Úhel sklonu | 24 o 06’ |
Velikost přední pneumatiky | 120/70ZR17M/C |
Velikost zadní pneumatiky | 180/55ZR17M/C |
Zadní brzdy | 220mm kotouč s 1-pístkovým třmenem |
Zadní kolo | 17M/CxMT5,50 |
Zadní pneumatiky | DUNLOP Roadster2 |
Zadní zavěšení | Plně nastavitelný zadní tlumič Showa pracující přes Pro-Link. Zdvih nápravy 128 mm. |
Přístroje a elektronika | |
Přístroje | TFT dislej |
Zadní světlo | LED |