Maximální výkon a minimální hmotnost díky menší nádrži a lehčí a agilnější kapotáži. U tohoto stroje nenadchne jen působivý černý design s rudými doplňky. Motocykl zabere tam, kde ostatní selhávají - ideální pro různé podmínky jízdy v terénu. Je to ale jednoduchá záležitost – všechno záleží na vás a na vašem motocyklu. Buďte připravení na novou a dobrodružnější jízdu. Proto jsme zkonstruovali model Africa Twin. Víme, co dokáže.
V genech Honda závodění prostě je. Kompaktní agresivní kapotáž ve stylu rally nese úžasné nové varianty laku vycházející z našeho vítězného modelu z Dakaru CRF450 RALLY.
Navržený tak, aby dokázal vyvinout maximální výkon bez ohledu na terén. Prohlédněte si ostré a agilní ovládání díky lehkému podvozku a příjemnému odpružení Showa s dlouhým zdvihem. Díky nadčasovému a působivému designu má v terénu také dokonalý styl.
Zajímavý točivý moment z objemu 1100 ccm v nízkých otáčkách zesiluje ve středním pásmu a následuje ho prudký nárůst k maximálnímu výkonu v nejvyšších otáčkách; citlivé spojení s plynovou rukojetí navíc zlepšuje váš cit pro trakci zadní pneumatiky.
Barevný 6,5palcový displej nabízí plně intuitivní ovládání na dosah ruky a podporuje připojení chytrých telefonů pomocí Apple CarPlay®, Android Auto® a Bluetooth®.
Na přání je k dispozici naše šestistupňová převodovka DCT, nově optimalizovaná pro dokonalé ovládání v terénu. Plynulý automatický režim nabízí také rychlé a snadné manuální řazení. Systém náklonové ABS zvyšuje bezpečnost a zahrnuje nastavení pro jízdu v terénu.
Africa Twin je vzrušující stroj se skvělým výkonem v terénu, ale na praktičnost byl kladen důraz. Abyste mohli na své další dobrodružství namontovat horní box nebo měkkou brašnu, je součástí standardní výbavy elegantní zadní nosič, který skvěle doplňuje celkové provedení se sofistikovanými grafickými prvky.
Osmiventilový dvouválcový motor SOHC dosahuje maximálního výkonu 75 kW a točivého momentu 105 Nm. Ale způsob, jakým tento motor reaguje, je ohromující. Díky 46mm tělesu škrticí klapky s optimalizovaným nastavením řídicí jednotky je spojení mezi pravou rukou a zadní pneumatikou naprosto přesné. Ať už hledáte přilnavost na šotolině, nebo projíždíte serpentiny, máte k dispozici maximální výkon v jakýchkoli otáčkách.
Hlavní rám a hliníková kyvná vidlice inspirovaná modelem CRF450R jsou lehké a tuhé. Přesné reakce odpružení zajišťuje 45mm převrácená přední vidlice Showa s nastavitelným tlumením při odskoku a stlačení. Zadní tlumič Showa, který funguje prostřednictvím zavěšení Pro-Link, nastavuje tlumení při stlačení a roztažení a také předpětí pružiny pomocí ovladače na těle tlumiče.
Model Africa Twin vám poskytuje kontrolu a jeho srdcem je jednotka měření setrvačnosti (IMU) v 6 osách, která monitoruje motocykl při brzdění, zatáčení a zrychlování. Výsledkem je ostré řízení 7stupňového systému HSTC a 3stupňového systému řízení trakce k zamezení zvedání předního kola a náklonového ABS. K dispozici jsou čtyři výchozí jízdní režimy – URBAN, TOUR, GRAVEL a OFF-ROAD – a dvě plně přizpůsobené možnosti USER, které vám umožní mít v rukou motocykl podle vašich představ.
Můžete si vybrat model Africa Twin s manuální šestistupňovou převodovkou nebo naší inovativní šestistupňovou převodovkou DCT, která vám může zajistit nulový stres a hladké automatické řazení. Samozřejmě máte možnost přepnout na bleskurychlé manuální ovládání pomocí spouštěcích páček na levé ruce, které jsou ideální pro řazení nebo držení rychlostních stupňů v terénu. Převodovka DCT je také nově optimalizovaná pro jízdu při nízkých rychlostech na první a druhý rychlostní stupeň a pro případ, že opustíte silnici, stisknutím spínače G (na TFT displeji) snížíte prokluz spojky, čímž zvýšíte trakci a citlivost zadního kola.
Přístroje a elektronika | |
12V Zásuvka | volitelné příslušenství |
Automatické vypínání směrovek | Ano |
Bezpečnost | immobilizér |
Denní svícení | Ano |
Konektivita | bluetooth audio a apple carplay® |
Přístroje | LCD displej a 6,5 palcový TFT dotykový multifunkční přístrojový panel |
Přisvětlování do zatáček | Ne |
Tempomat | Ano |
Upozornění na nouzové brždění | Ano |
USB zásuvka | Ano (USB typ A, 1, 5A) |
Zadní světlo | LED |
Podvozek | |
ABS System | náklonové dvoukanálové s imu |
Přední brzdy | Dva hydraulické 310mm kotouče s hliníkovou hlavou a radiálně uchycenými čtyřpístkovými třmeny se sintrovanými destičkami, ABS |
Přední kolo | 21M/C x MT2,15 hliníkový ráfek s drátovým výpletem |
Přední pneumatiky | Bridgestone BATTLAX ADVENTURECROSS TOURER AX41T nebo Metzeler KAROO STREET |
Přední zavěšení | převrácená teleskopická vidlice kartridžového typu Showa 45 mm s hydraulickým nastavením předpětí a útlumu (komprese a odskok), zdvih 230 mm |
Úhel sklonu | 27,5° |
Velikost přední pneumatiky | 90/90-R21 dušová |
Velikost zadní pneumatiky | 150/70-R18 dušová |
Zadní brzdy | Hydraulický 256mm kotouč s dvoupístovým třmenem, vypínatelným ABS a destičkami ze sintrovaného materiálu |
Zadní kolo | 18M/C x MT4,00 hliníkový ráfek s drátovým výpletem |
Zadní pneumatiky | Bridgestone BATTLAX ADVENTURECROSS TOURER AX41T nebo Metzeler KAROO STREET |
Zadní zavěšení | monobloková hliníková litá kyvná vidlice s přepákováním Pro-Link a plynovým tlumičem SHOWA, hydraulické nastavení předpětí a útlumu, dráha osy kola 220 mm |
Obecné | |
Barva | černá |
Řidičák | A |
Značka | Honda |
Motor | |
Emise CO2 (g/km) | 110 g/km |
Karburace | pgm-fi |
Kompresní poměr | 10,1 : 1 |
Max. točivý moment | 105 Nm při 6 250 ot./min. (95/1/ES) |
Max. výkon | 75 kW |
Motor | Kapalinou chlazený čtyřtaktní řadový dvouválec s 8 ventily, přesazenými ojničními čepy na klikové hřídeli o 270° a ventilovým rozvodem Uni-cam |
Převodovka | 6stupňová |
Startér | Elektrický |
Systém zapalování | elektronické zapalování, digitál |
Vrtání škrticí klapky | 46 mm |
Vrtání x zdvih (mm) | 92,0 mm x 81,5 mm |
Zdvihový objem motoru | 1084 cm3 |
Rozměry | |
Kapacita akumulátoru | 12 v / 6 ah li-ion baterie |
Objem olejové nádrže | 5,2 l |
Objem palivové nádrže | 18,8 l |
Pohotovostní hmotnost | 236 kg |
Rozměry (D × Š × V) | 2334 mm X 961 mm X 1391 mm |
Rozvor | 1575 mm |
Spotřeba paliva | 4,8 l |
Světlá výška | 250 mm |
Světlomety | LED |
Typ rámu | ocelový částečně dvojitý kolébko |
Výška sedla | 870 mm |
Výška sedla (rozsah) | 800-899 mm |
Závlek | 113 mm |
Převodovka | |
Quick Shifter | Ne |
Spojka | Dvě vícelamelové spojky v olejové lázni s vinutými pružinami |
Stálý převod | řetěz s těsnicími o-kroužky |
Typ převodovky | 6stupňová automatická dvouspojková DCT s režimem jízdy pro silnici a terén |