PRVNÍ NÁKUP S 10% SLEVOU: Registrujte se, zadejte v košíku kód NAKUP10 a 10% sleva na první nákup nad 1000 Kč je vaše! Neplatí na již zlevněné zboží, peněžní dárkové poukazy, RST, 4SR, motorky, skútry a čtyřkolky.
CRF300L je o 4 kg lehčí díky novému rámu a zkosené hliníkové kyvné vidlici, které o sobě dá vědět v okamžiku, kdy změníte směr jízdy – na silnici nebo v terénu. Jednoválcový motor s větším objemem má výkon vyšší o 1,9 kW a točivý moment o 4 Nm – oboje pocítíte, když otočíte plynem. Nechybí ani antihoppingová spojka. Světlá výška je vyšší a jízdní poloha je přizpůsobena pro maximální kontrolu. Štíhlá palivová nádrž a tvarované sedlo zaručují pohodlí a snadný dosah nohou na zem. Příjemnými zpestřeními jsou ukazatel rychlostního stupně na přístrojovém panelu a agresivní design nového světlometu.
Připravený na práci i zábavu
Model CRF300L přebírá DNA z neuvěřitelných závodních strojů CRF450R a CRF450RX.
Proto začíná na skvělém místě. A díky týmu HRC a jeho závodnímu programu jsme vylepšili všechny aspekty jeho všestranných sportovních výkonů. Světlá výška je o 30 mm vyšší, aby bylo přeskakování obrubníků (nebo klád) výrazně jednodušší.
Sedlo se zvýšilo o 5 mm na 880 mm a zlepšilo tak přirozené ovládání. Úzká palivová nádrž znamená, že se můžete volně posouvat dopředu. Ať už se budete pohybovat rušnými městskými ulicemi nebo budete hledat nové trasy – případně obojí během jediného dne – motocykl CRF300L je zrozený k akci.
Výkonnější jednoválcový 4ventilový motor DOHC chlazený kapalinou
Zvětšili jsme objem válce a zvýšili tak maximální výkon o 1,9 kW na 20,1 kW a maximální točivý moment o 4 Nm na 26,6 Nm tak, aby motocykl svižně reagoval. Motor je také plně v souladu s normou EURO5.
Antihoppingová spojka
Antihoppingová spojka usnadňuje řazení nahoru a omezuje odskakování zadního kola při prudkém brzdění a rychlém řazení dolů, čímž zaručuje mimořádnou kontrolu v rušném městském provozu. A to je neocenitelné i při projíždění náročným terénem.
Lehčí podvozek s lepší světlou výškou
Díky novému designu rámu a lehké zkosené hliníkové kyvné vidlici jsme hmotnost podvozku snížili celkem o 4 kg. Nové kované hliníkové spodní třmeny rovněž šetří hmotnost a navíc zlepšují stabilitu. k lepším schopnostem v terénu pomáhá celková světlá výška 285 mm.
Štíhlá lehká kapotáž
Pokud požadujete přirozenou kontrolu v terénu, musíte se volně pohybovat. Přepracovaná palivová nádrž o objemu 7,8 l je užší a ubírá z hmotnosti. Nové tvarování sedla umožňuje snadné přenášení váhy dopředu a zvyšuje přilnavost přední pneumatiky.
Flexibilní nastavení zavěšení
43mm vidlice Showa USD mají tuhost pružin a tlumení kalibrované pro jízdu na silnici i v terénu. Zadní jednotrubkový tlumič Showa Monoshock s průměrem válce 40 mm využívá zavěšení Pro-Link.
Dvoukanálové ABS
Pro citlivé a silné brzdění je přední 256mm kotouč vybaven dvoupístkovým třmenem. Dvoukanálové ABS umožňuje pro jízdu v terénu deaktivaci ABS systému zadní brzdy.
Komplexní digitální přístrojový panel
Snadno čitelné informace jsou jasně rozloženy a obsahují rychloměr, otáčkoměr, palivoměr a hodiny a nyní také ukazatel rychlostního stupně.