PRVNÍ NÁKUP S 10% SLEVOU: Registrujte se, zadejte v košíku kód NAKUP10 a 10% sleva na první nákup nad 1000 Kč je vaše! Neplatí na již zlevněné zboží, peněžní dárkové poukazy, RST, 4SR, motorky, skútry a čtyřkolky.
50 let závodění. Vítězství. Ale vždy, a to každým rokem, je Honda o něco silnější. Na oslavu jednoho významného milníku, pouze pro letošní rok, přišli s něčím naprosto výjimečným. S modelem CRF450R k 50. výročí. Ten je doslova nabitý speciálními díly: modré sedadlo, zlatá kola a řídítka a bílé tabulky s čísly vzdávají hold výkonné řadě CR z 80. let a jedinečná grafika tento model staví nad ostatní. CRF450R je naprosto mimořádný motocykl, který je připomínkou 50 let motokrosových závodů.
Vyšší točivý moment a výkon v nízkých otáčkách pro vyšší rychlost při výjezdu ze zatáček a rychlejší časy v každém kole
Tim Gajser a Ken Roczen znají recept na vítězství. Když si řekli o silnější točivý moment v nízkých otáčkách, dokázal jim jej tým HRC poskytnout – 10,7 % při 5 000 ot/min s plynulejším přenosem výkonu v nízkých otáčkách.
Hliníkový dvojitý rám s novým vyvážením tuhosti pro tovární jezdce
Společně s vylepšeným motorem se HRC také podařilo vyladit charakter rámu pro maximální stabilitu, kterou doplňuje přesná odezva vpředu i vzadu zajišťující plnou kontrolu.
Modernizované nastavení zavěšení, které se postará o působivou stabilitu a ovládání
Zadní tlumič Showa má zvýšenou tuhost pružiny – a vyšší tlumení – aniž by působil tužším dojmem; 49mm vidlice USD rovněž disponují novým nastavením tlumení.
Lehký tlumič výfuku je nyní vyroben z odolnějšího hliníku
Na trati se toho může stát opravdu hodně. To všichni víme. Tlumič výfuku musí být chráněn před poškozením, a proto je nyní mnohem odolnější, aniž by byla nutná vyšší hmotnost.
Plně nastavitelný rozjezd, trakce a charakter motoru
Svůj model CRF450R si upravte přesně podle sebe: 3 úrovně řízení kontroly rozjezdu a prokluzování kol, systém kontroly trakce Honda (HSTC) a tlačítko pro změnu režimu motoru (EMSB) jsou zárukou závodního stroje přímo na míru.
Nové grafické prvky a logo HRC značí něco mimořádného
Model CRF450R doslova nese otisky prstů továrních jezdců HRC. Nové grafické prvky a logo HRC jsou oslavou původního spojení mezi závoděním a vývojem.
Větší zrychlení, menší úsilí
Motor je vybaven užšími sacími kanály, delším vzduchovým trychtýřem a menším tělesem škrtící klapky o průměru 44 mm, které se postarají o rychlejší průtok vzduchu a tím pádem i vyšší točivý moment a výkon v nízkých otáčkách. Díky tomu všemu bude vaše jízda ještě nekompromisnější. Nové nastavení jednotky ECU a časování ventilů (přímo z Hondy HRC Tima Gajsera s číslem 243) vytváří novou pohonnou jednotku s řízením kontroly rozjezdu a prokluzování kol, systémem HSTC a tlačítkem pro změnu režimu motoru (EMSB), díky kterým budete mít vše skvěle pod kontrolou.
Co je dobré pro tovární jezdce HRC, je dobré i pro vás
Nikdy se nepřestaneme posouvat dál. To je přesně to, co je potřeba k boji v čele závodu. S Hondou CRF450R bude teď vaše jízda snazší a rychlejší a mnohem delší. Lehký hliníkový rám tohoto modelu disponuje novým vyvážením tuhosti podle parametrů továrních jezdců – počínaje o 2 mm silnějšími spoji předního rámu a horním úchytem tlumičů – stejně jako novými ocelovými závěsy motoru, které jsou základem pro stabilní podvozek s neskutečnou přilnavostí předního kola, které i tak dokáže zatáčet rychlostí blesku.
Nastavitelné odpružení Showa pro dokonalé ovládání
Jezdci HRC – Gajser a Roczen – se stali hlavními tvářemi modernizací zavěšení, aby dosáhli rychlejších časů na kolo a přitom vynaložili menší úsilí. Společně s novým „vyladěním“ rámu se tuhost zadní pružiny vyznačuje vyšší hodnotou 56 N/mm a zvýšeným tlumením při odskoku a stlačení, což s sebou nese neskutečnou kontrolu při jízdě na nerovném povrchu. 49mm vidlice USD rovněž disponují novým nastavením tlumení, které je zárukou optimálního vyvážení přední a zadní části.
Zkonstruováno k nesmlouvavému závodění víkend co víkend
Minimalistickou kapotáž lze snadno přemisťovat a demontovat. Model CRF450R se vyznačuje špičkovým vybavením: řídítka Renthal Fatbars poskytují komfort a čtyřsměrné nastavení. Palivová nádrž o objemu 6,3 l je vyrobena z titanu. Hliníkové ráfky DID jsou lehké a pevné, zatímco dvoupístkový brzdový třmen o průměru 30/27 mm se postará o stálou brzdnou sílu při teplotách v závodním rytmu.