Majitelé model NC750X milují. Především pro jeho spolehlivost a bezpečnostní prvky. Vysoká kvalita konstrukce, odolné provedení, komplexní pohodlí a všestrannost z něj dělají ideální motocykl jak pro každodenní dojíždění do práce, tak pro víkendovou zábavu. Body získává za inovativní funkce, jako je integrovaný úložný prostor, i charakteristický dvouválcový motor s působivým točivým momentem i úsporou paliva. Oblíbeným doplňkem je dvouspojková převodovka Honda s možností automatického nebo ručního řazení. Ano, existuje celá řada důvodů, proč si model NC750X zamilovat. A my jsme jej ještě vylepšili.
Jezděte chytře bez ohledu na to, kam máte namířeno. Osobitost nového modelu NC750X dokládá ostřejší a kompaktnější kapotáž. Díky nižší výšce sedla a nově navrženému ochrannému štítu teď nabízí ještě větší pohodlí. Tam, kde by každý čekal palivovou nádrž, se nachází úložný prostor navíc. To je jedna z věcí, které model NC750X skutečně odlišují od běžného motocyklu. Zvýšení výkonu motoru a snížení hmotnosti o celých 6 kg s sebou přineslo lepší zrychlení, zatímco čtyři jízdní režimy vám dávají možnost přizpůsobit celkový výkon vašim požadavkům.
Došlo k rozšíření úrovní systému kontroly trakce Honda (HSTC) i vylepšení řízení trakce a stále je možné si vybrat mezi manuální šestistupňovou převodovkou (teď se spojkou v olejové lázni) nebo jedinečnou šestistupňovou dvouspojkovou převodovkou. Technologie signalizace nouzového zastavení (ESS) nejenže zvyšuje bezpečnost, ale také při ztížených brzdných podmínkách aktivuje zadní výstražná světla.
Ochranu horní poloviny těla před větrem zajišťují ostře řezaný přední aerodynamický kryt a nově tvarovaný štít. Akční stránku duše NC750X zdůrazňuje moderní modré provedení Glint Wave Blue Metallic. Nově navržený světlomet LED disponuje charakteristickým provedením světla pro denní svícení a je doplněn o nové koncové světlo a směrová světla LED.
Přístrojový panel LCD nabízí intuitivní využívání různých jízdních režimů, které můžete snadno ovládat spínačem na levé straně řídítek. Výška sedla je 800 mm, tedy o 30 mm nižší, což jezdci přináší pohodlnou a vzpřímenou jízdní polohu a vynikající viditelnost. Objem úložného prostoru, který se díky přepracování vnitřního tvaru zvýšil z 1 l na 23 l, teď pojme celoobličejovou helmu typu Adventure.
Díky přepracovanému časování vačky s pečlivým vyvážením mezi dvěma válci se nám podařilo navýšit maximální výkon o 2 kW na 43,1 kW. To znamená i 600 ot/min navíc, přičemž červená oblast otáček je teď nastavená na 7 000 ot/min. Systém kontroly trakce Honda (HSTC) zajišťuje vyladěné řízení tří úrovní přilnavosti zadní pneumatiky.
Rozsáhlým přepracováním trubkového ocelového rámu (a různými dalšími drobnými vylepšeními) jsme snížili hmotnost o celých 6 kg. To společně s nízkým těžištěm kvůli dopředu nakloněným motorem ještě více usnadňuje ovladatelnost modelu NC750X. A to ve všech situacích, od projíždění rušnými ulicemi města přes změny jízdních pruhů na dálnici po zatáčení na venkovských cestách.
TBW s sebou přináší výhodu přednastavených jízdních režimů (STANDARD, SPORT a RAIN), které upravují výkon motoru a charakteristiku brzdění motorem (i úroveň zásahů systému HSTC) tak, aby vyhovovaly vašim jízdním podmínkám. V režimu USER kromě toho můžete výkon motoru, brzdění motorem a úroveň zásahů systému HSTC přizpůsobit vlastním potřebám, takže dostanete přesně to, co potřebujete.
Manuální převodovku teď řídí spojka v olejové lázni, která je u páčky o 20 % lehčí a řídí zadní kolo při rychlém řazení na nižší stupeň a tvrdém brzdění. U manuální i DCT verze využívá 1.–3. rychlostní stupeň nižší poměry, zatímco 4.–6. vyšší poměry, abyste ve městě měli lepší zrychlení. Uvolněná jízda po dálnici je zajištěná – při rychlosti 60 km/h jsou otáčky motoru jen 2 500 ot/min.
41mm přední vidlice opatřené dvojitým průtokovým ventilem Showa (SDBV) zajišťují dostatečnou absorpci velkých i malých nárazů, a to díky optimalizované kompresi a tlumení při roztažení. Zadní zavěšení Pro-Link s tlumičem Monoshock umožňuje nastavení předpětí pružiny. Díky přednímu dvoupístkovému třmenu a 320mm vlnitému kotouči a zadnímu jednopístkovému třmenu, 240mm kotouči a dvoukanálovému systému ABS máte výkonné a plynulé brzdění plně pod kontrolou.
Podvozek | |
ABS System | 2kanálové abs |
Přední brzdy | Hydraulická, s jedním 320mm vlnovitým kotoučem, 2pístovým třmenem |
Přední kolo | Vícepaprskové kolo z hliníkové slitiny |
Přední zavěšení | 41mm teleskopická vidlice |
Úhel sklonu | 27° |
Velikost přední pneumatiky | 120/70-ZR17M/C (58W) |
Velikost zadní pneumatiky | 160/60-ZR17M/C (69W) |
Zadní brzdy | Hydraulická, s jedním 240mm vlnovitým kotoučem, 1pístovým třmenem |
Zadní kolo | Vícepaprskové kolo z hliníkové slitiny |
Zadní zavěšení | Monoshock tlumič, Pro-Link kyvná vidlice, 120mm zdvih |
Akční nabídka | |
Akční nabídky | Akce |
Obecné | |
Barva | šedá |
Řidičák | A, A2 |
Značka | Honda |
Modelový ročník | 2024 |
Přístroje a elektronika | |
Bezpečnost | hiss |
Přístroje | LCD displej. Lze vybrat a zobrazit různé funkce a ovládat vypínačem na rukojeti. |
Zadní světlo | LED |
Motor | |
Emise CO2 (g/km) | 82 g/km |
Karburace | El. vstřikování paliva PGM-FI |
Kompresní poměr | 10,7 : 1 |
Max. točivý moment | 69 Nm / 4750 ot. za min (65Nm / 4000 ot. za min) |
Max. výkon | 43,1 kW |
Motor | Kapalinou chlazený, 4taktní, 8ventilový, řadový 2 válec SOHC splňuje EURO5 |
Převodovka | 6stupňová automatická DCT |
Startér | Elektrický |
Systém zapalování | počítačem řízený digitální tranz |
Vrtání x zdvih (mm) | 77 mm x 80 mm |
Zdvihový objem motoru | 745 cm3 |
Rozměry | |
Kapacita akumulátoru | 12 v / 11 ah |
Objem olejové nádrže | 4 l |
Objem palivové nádrže | 14,1 l |
Pohotovostní hmotnost | 224 kg |
Rozměry (D × Š × V) | 2210 mm x 846 mm x 1330 mm |
Rozvor | 1535 mm |
Spotřeba paliva | 3,5 l |
Světlá výška | 145 mm |
Světlomety | LED |
Typ rámu | Ocelový rám |
Výška sedla | 800 mm |
Výška sedla (rozsah) | 800-899 mm |
Závlek | 110 mm |
Převodovka | |
Spojka | Mokrá lamelová, hydraulická 2spojková |
Stálý převod | řetěz |
Typ převodovky | 6stupňová automatická dvouspojková převodovka DCT |