Posuňte se na špičku třídy.
Moderní život, ať už žijete kdekoli, plyne rychle. Musíte se dostat dopředu a udržet si náskok. Stejně jako náš krásný, zbrusu nový skútr SH150i. Skútr oblíbený v Itálii s dokonalou rovnováhou mezi fyzickou velikostí, výkonem a ovladatelností byl kompletně přepracován, aby byl ještě dokonalejší. Pro rychlejší akceleraci a vyšší maximální rychlost jsme mu dali zcela nový výkonnější a úspornější 4ventilový motor eSP+ vybavený systémem HSTC. Nový lehký rám uvolňuje úložný prostor a o slovo se hrdě hlásí elegantní sofistikovanost svěžího stylu skútru SH150i.
Kvalita jízdy se zlepšila díky kompletnímu přepracování geometrie zavěšení zadního kola. Chcete uložit celoobličejovou helmu tak, aby vám ještě zbylo místo? Ovšem. Použitím nového trubkového ocelového rámu (v němž je pod plochou podlahou typickou pro SH umístěna 7litrová palivová nádrž) jsme uvolnili další užitečný prostor. O více než 50 % více; 10 litrů navíc dává celkem 28 litrů úložného prostoru pod sedlem. Pohodlí zvyšuje vestavěná USB nabíječka.
Dobře čitelný LCD displej není nijak rušivý, zatímco plné osvětlení LED představuje prémiový prvek, který očekáváte. Inteligentní klíč Honda Smart Key umožňuje ovládat zapalování, sedlo, víčko palivové nádrže a zámek řízení přímo z kapsy. Ovládá také volitelný automaticky uzamykatelný chytrý horní kufr. Pro zimní dojíždění je také k dispozici výběr extra ochrany před nepříznivým počasím, jako je třeba čelní štít nebo kryty rukou.
Nový displej LCD zobrazuje všechny výstražné kontrolky, včetně bezklíčového startování Smart Key, kontroly trakce HSTC, ABS a vypnutí motoru při volnoběhu, přehledně kolem středového digitálního rychloměru a počítadla ujetých kilometrů. Všechny operace na přístrojovém panelu se provádějí pomocí tlačítek A/B na levé rukojeti řídítek.
Mimořádně stylový a elegantní světlomet umístěný na aerodynamickému krytu je vybaven centrálním dálkovým světlem rozdělujícím dvě potkávací světla, zatímco obrysová světla jsou umístěna nad nimi na konzole na řídítkách. Zadní světlo je také LED, stejně jako vpředu s chromovaným rámečkem.
Výška sedla je velmi příjemných 799 mm. Nový lehký, vysoce pevný trubkový ocelový rám je odolný a představuje základ vynikající ovladatelnosti skútru SH150i. Je doplněn 7litrovou palivovou nádrží pod rovnou podlahou pod nohama jezdce, což uvolňuje další úložný prostor.
Vylepšené zavěšení zadního kola vyhlazuje otřesy Dvojité zadní tlumiče umožňují pětikrokové nastavení předpětí pružiny se zdvihem osy 83 mm. Pro jízdní komfort byl úhel zavěšení motoru a úhel zavěšení zadního kola optimalizovány pro dokonalejší tlumení nárazů a lepší ovladatelnost.
Kapalinou chlazený 4ventilový motor eSP+ přináší vyšší zrychlení a maximální rychlost než 2ventilový motor, který nahradil, a disponuje systémem kontroly trakce Honda (HSTC) zajišťujícím lepší řízení trakce zadního kola. Motor splňuje normu EURO5 a dosahuje velmi nízké spotřeby 2,3 l/100 km.
Více místa pro velké věci. A také drobnosti. Důkladně jsme se podívali na trubkový ocelový rám skútru SH150i a přesunutím 7litrové palivové nádrže pod podlahu jsme zvětšili využitelný úložný prostor o 50 %. To znamená, že nemusíte nosit celoobličejovou helmu s sebou, když nechcete, a ostatní věci můžete mít schované, dokud je nebudete potřebovat.
Zůstaňte v kontaktu. Když jste stále na cestách, potřebujete být v kontaktu – a vybití mobilního zařízení může být nepříjemné. Abychom to vyřešili, přidali jsme do úložného prostoru pod sedlem nenápadnou USB zásuvku. Stačí tedy připojit zařízení k nabíjecímu kabelu, zapojit jej do USB a vyrazit.
Nový kapalinou chlazený 4ventilový motor eSP+ našeho skútru SH150i je rychlejší, úspornější a čistší než kdy předtím.
Abychom zachovali výhodu dlouhého dojezdu skútru SH150i, dali jsme mu nový kapalinou chlazený 4ventilový čtyřtaktní motor eSP+ o objemu 156,9 ccm, který má vyšší výkon (12,4 kW při 8500 ot./min) a točivý moment (14,2 Nm při 6500 ot./min) než nahrazovaný 2ventilový motor. Zrychlení – z místa i při předjíždění – je lepší než dříve a maximální rychlost se zvýšila o 5 km/h. Ve městě i na dálnici vám skútr SH150i poskytne výhodu.
Spotřeba paliva (bez aktivovaného vypnutí motoru při volnoběhu) klesla z 2,37 l/100 km u 2ventilového motoru eSP+ na 2,3 l/100 km u 4ventilového motoru eSP+ (režim WMTC). Díky tomu jsou delší cesty ještě příjemnější. Stejně důležité pro životní prostředí je, že motor splňuje normu EURO5; přípustné limity emisí výfukových plynů stanovené normou EURO5 jsou ve srovnání s normou EURO4 výrazně sníženy.
Technologie vypnutí motoru při volnoběhu. Automatické vypnutí a spuštění motoru na světlech.
* Odmítnutí odpovědnosti: Na snímcích jsou znázorněny kombinace současného a předchozího modelového roku.
Přístroje a elektronika | |
12V Zásuvka | usb |
Přístroje | LCD dislej, výstražná světla, Smart Key, kontrola trakce HSTC / ABS, Start-Stop systém |
USB zásuvka | Ano |
Zadní světlo | LED |
Podvozek | |
ABS System | dvoukanálové abs |
Přední brzdy | 240 mm kotouč s třípístkovým třmenem |
Přední kolo | 16M/C x MT2,50 |
Přední zavěšení | Teleskopická |
Úhel sklonu | 26° |
Velikost přední pneumatiky | 100/80-16 |
Velikost zadní pneumatiky | 120/80-16 |
Zadní brzdy | 240 mm kotouč s jednopístkovým třmenem |
Zadní kolo | 16M/C x MT2,75 |
Zadní zavěšení | Kyvná vidlice se dvěma tlumiči |
Obecné | |
Barva | bílá |
Řidičák | A2 |
Značka | Honda |
Rozměry | |
Kapacita akumulátoru | 12v / 7ah |
Objem olejové nádrže | 1 l |
Objem palivové nádrže | 7 l |
Pohotovostní hmotnost | 134,1 kg |
Rozměry (D × Š × V) | 2 085 mm x 740 mm x 1 129 mm |
Rozvor | 1353 mm |
Spotřeba paliva | 2,3 l |
Světlá výška | 142 mm |
Světlomety | LED |
Typ rámu | Ocelový, z trubek |
Výška sedla | 799 mm |
Výška sedla (rozsah) | 700-799 mm |
Závlek | 85,2 mm |
Motor | |
Karburace | El. vstřikování paliva PGM-FI |
Kompresní poměr | 12 : 1 |
Max. točivý moment | 14,9 Nm |
Max. výkon | 12,4 kW |
Motor | Kapalinou chlazený čtyřtaktní jednoválec SOHC |
Převodovka | Automatická |
Startér | Elektrický |
Vrtání x zdvih (mm) | 60,0 x 55,5 mm |
Zdvihový objem motoru | 156,9 cm3 |
Převodovka | |
Spojka | Automatická, odstředivá |
Stálý převod | klínový řemen |
Typ převodovky | CVT |