Čtyřválcový motor o objemu 998 ccm s klikovým hřídelem crossplane a titanovým výfukem Akrapovič
Sada elektroniky GYTR®
Díly šasi GYTR®
Systém pohonu GYTR®
Kapotáž GYTR®
Lehký, vysoce výkonný motor CP4
Kompaktní rám typu Deltabox s lehkým hořčíkovým podsedlovým rámem
43mm přední vidlice KYB®
Lehká hliníková palivová nádrž
K přizpůsobení modelu R1 GYTR je dostupná široká nabídka komponentů GYTR® PRO
Čtyřválcový motor o objemu 998 ccm s klikovým hřídelem crossplane a titanovým výfukem Akrapovič
Sada elektroniky GYTR®
Díly šasi GYTR®
Systém pohonu GYTR®
Kapotáž GYTR®
Lehký, vysoce výkonný motor CP4
Kompaktní rám typu Deltabox s lehkým hořčíkovým podsedlovým rámem
43mm přední vidlice KYB®
Lehká hliníková palivová nádrž
K přizpůsobení modelu R1 GYTR je dostupná široká nabídka komponentů GYTR® PRO
Model Yamaha R1 patří k největším konkurentům v závodech superbiků. Řada vítězství v závodech WorldSBK® a mnoha národních šampionátech po celém světě to jen potvrzuje. Nyní si můžete pořídit speciálně konstruovaný model R1 GYTR a získat již upravený vlastní závodní motocykl nebo si ho přizpůsobit pomocí široké nabídky volitelných dílů GYTR® a podpory odborníků na závodní stroje.
Model R1 GYTR je vybaven výjimečným čtyřválcovým motorem CP4 s klikovým hřídelem crossplane o objemu 998 ccm, který je přímým potomkem závodního motocyklu M1 – vítěze závodů MotoGP, a je dostupný exkluzivně v obchodech GYTR PRO. Nerovnoměrná sekvence zapalování zajišťuje lineární točivý moment pro vynikající výkon a vysokou úroveň trakce zadních kol, což vám v kombinaci se sofistikovanou programovatelnou řídicí jednotkou GYTR umožní vyvinout ještě větší rychlost směrem k šachovnicovému praporu.
Nový model R1 GYTR, vyvinutý týmem profesionálních závodních techniků společnosti Yamaha, je dokonale připravený superbike určený pouze pro závodní okruhy, který se dodává ve specifikaci pro závody prostřednictvím obchodů GYTR PRO. Tento závodní stroj je vybaven sadou, která zahrnuje inteligentní díly nezbytné pro závodní dráhu a komponenty zvyšující výkon, a posune vás na zcela novou úroveň.
Stroj R1 GYTR je vybaven čtyřválcovým motorem CP4 s klikovým hřídelem crossplane o objemu 998 ccm a titanovým výfukovým systémem Akrapovič (nový systém středového tlumiče), který zvyšuje výkon a snižuje hlučnost (pod 101 dB). Pro zvýšení výkonu a lepší pocit z motoru je model R1 GYTR vybaven pokročilou sadou elektroniky.
Tento R1 GYTR je vybaven lehkým kabelovým svazkem a programovatelnou řídicí jednotkou GYTR®, která vám umožní nastavit motocykl tak, abyste dosáhli co nejlepšího výkonu. Jeho pokročilá elektronika umožňuje detailně upravovat nastavení skluzu, zdvihu a brzdění motoru a mnoha dalších možností.
Závodní specifikace modelu R1 GYTR zahrnuje závodní řídítka a zadní závodní sady pro ideální polohu těla a ovladatelnost. Stroj je také vybaven bezklíčovým víčkem palivové nádrže, vypínačem a háky pro paddockový stojan. Ocelové brzdové vedení GYTR® a třmeny OEM jsou vybavené sadou ocelových pístků GYTR a destičkami Brembo Z04 pro dosažení trvale silného brzdného výkonu.
Pro optimální účinnost pohonu je model R1 GYTR vybaven závodním řetězem specifikace 520 a kombinací pastorku a rozety 15 zubů/42 zubů. K dispozici je také širší nabídka pastorků a rozet GYTR®, které se přizpůsobí vašim preferencím a trati a lze je zakoupit u prodejce Yamaha.
R1 GYTR se dodává s lehkou karbonovou závodní kapotáží vyztuženou skleněným vláknem, která byla speciálně vyvinuta pro snadnou instalaci a optimalizovanou aerodynamiku.
Vysoce výkonný motor CP4 o objemu 998 ccm se pyšní exkluzivní technologií klikového hřídele crossplane vyvinutou podle vítězných závodních motocyklů Yamaha MotoGP®. Vyznačuje se nepravidelným intervalem zapalování a poskytuje lineární točivý moment pro vynikající výkon a vysokou úroveň trakce zadního kola, což vám v kombinaci se sofistikovanou technologií elektronického řízení umožní vyvinout ještě větší rychlost směrem k šachovnicovému praporu.
Yamaha je světovou jedničkou v konstrukci hliníkových podvozků a ultrakompaktní rám Deltabox s lehkým hořčíkovým podsedlovým rámem modelu R1 GYTR zajišťuje vynikající přesnost vedení v zatáčkách a stabilitu ve vysokých rychlostech. Desetipaprsková hořčíková kola snižují neodpruženou hmotnost a minimalizují rotační hmotu pro citlivé odpružení a snadné změny směru jízdy.
Přední vidlice KYB® s 43mm vnitřními trubkami poskytuje vynikající zážitek, který navozuje vysokou míru jistoty v přední části. Na seřizovacích prvcích v horní části vidlice lze snadno a rychle nastavit předpětí a tlumení odskoku a kompresní tlumení.
Konstrukce modelu R1 GYTR zahrnuje mnoho lehkých komponentů a tvarovanou palivovou nádrž, díky které se můžete k motocyklu více přitisknout a zvýšit aerodynamiku.
Specifikaci motocyklu R1 GYTR lze posunout na ještě vyšší úroveň, pokud ho vybavíte dalšími komponenty GYTR® nebo špičkovými komponenty GYTR PRO, které vyvinuli konstruktéři závodních strojů Yamaha. Řada GYTR PRO byla navržená pro vítězný motocykl R1 v závodech WorldSBK® a je určená pro jezdce, kteří
se účastní nejvyšších úrovní motorsportu a chtějí si vytvořit závodní stroj na míru. Řada zahrnuje sadu karbonového podsedlového rámu, sadu kyvné vidlice a palivové nádrže, sadu karbonové kapotáže, elektroniku Marelli, obrazovku, přístrojovou desku a další prvky, které najdete v obchodu GYTR PRO.
Obecné | |
Barva | bílá |
Značka | Yamaha |
Rozměry | |
Celková délka | 2055 mm |
Celková šířka | 690 mm |
Celková výška | 1165 mm |
Minimální světlá výška | 130 mm |
Objem olejové nádrže | 4,9 l |
Objem palivové nádrže | 17 l |
Pohotovostní hmotnost | 201 kg |
Rozvor kol | 1405 mm |
Výška sedla | 855 mm |
Výška sedla (rozsah) | 800-899 mm |
Motor | |
Karburátor | elektronické vstřikování paliva |
Kompresní poměr | 13 : 1 |
Koncový převod | řetěz |
Převodovka | Stálý záběr, 6rychlostní |
Systém mazání | zásoba oleje v klikové skříni |
Systém startování | Elektrickým |
Systém zapalování | TCI |
Typ motoru | 4taktní, Kapalinou chlazený, 4válcový, DOHC, 4ventilový |
Typ spojky | Mokrá, vícelamelová |
Vrtání x zdvih (mm) | 79 × 50,9 mm |
Zdvihový objem | 998 cm3 |
Podvozek | |
Přední brzda | Hydraulická dvoukotoučová O 320 mm |
Přední pneumatika | 120/70 ZR17M/C (58W) bezdušová |
Přední zdvih | 120 mm |
Rám | Hliníkový, Deltabox, Diamond |
Stopa | 102 mm |
Systém předního odpružení | Teleskopické vidlice USD |
Systém zadního odpružení | Kyvná vidlice, (kloubové odpružení) |
Úhel sklonu | 24o |
Zadní brzda | Hydraulická jednokotoučová O 220 mm |
Zadní pneumatika | 190/55 ZR17M/C (75W) bezdušová |
Zadní zdvih | 120 mm |