TMAX je nesporným králem skútrů. Od uvedení původního modelu v roce 2001 je nejprodávanějším sportovním skútrem v Evropě. A již více než 20 let poskytuje tento špičkový výkonný stroj tisícům jezdců nový vzrušující pocit naprosté svobody, ať už dojíždějí do práce ve městě, nebo vyrážejí na venkov a prozkoumávají přírodu.
Je vybavený připojenými přístroji s nejlepšími parametry, jaké kdy byly na skútru Yamaha k dispozici. Nejlepší 7palcový plnobarevný TFT displej ve své třídě vám dává na výběr ze tří stylů zobrazení – a prostřednictvím aplikace MyRide společnosti Yamaha máte přístup k připojení MyRide – Link, které umožňuje propojení se skútrem TMAX, přístup k hudbě, počasí, oznámením a dalším informacím z chytrého telefonu. A díky navigaci Garmin s kompletními mapami se všude dostanete rychleji a snadněji.
Díky kompaktní a sportovní kapotáži s radikální tváří je TMAX nejdynamičtějším a nejpropracovanějším sportovním skútrem, jaký kdy společnost Yamaha vyrobila. Aerodynamický přední blatník a štíhlejší dvojité projektorové světlomety dodávají tomuto technicky vyspělému stroji vzhled inspirovaný supersportem – a přepracovaná ergonomie umožňuje nejpohodlnější pohyb. Výkonný motor EURO5 o objemu 560 ccm s výkonem 35 kW a mimořádně plynulá převodovka CVT vám poskytnou výkon motocyklu a pohodlí skútru.
Výkonný motor EURO5 o objemu 560 ccm má jedinečnou a kompaktní konstrukci, která využívá 360stupňovou kliku s horizontálně protiběžným vyvažováním pístů pro mimořádně sportovní výkon spolu s vysoce účinným systémem pohonu CVT umožňující dokonale kultivovaný chod. Pečlivě navržené systémy sání a výfuku vytvářejí hluboký a čistý „laděný“ zvuk, který je charakteristický pro TMAX, a ještě umocňují vaše vzrušení z jízdy!
Design modelu TMAX se díky dynamické aerodynamické kapotáži posouvá o krok blíže ke světu supersportovních motocyklů. Štíhlejší dvojité LED světlomety a přední blatník s velkými vstupy vzduchu, stejně jako nové boční kryty ve tvaru bumerangu, jsou více TMAX než kdy dříve. Prémiové parametry tohoto sportovního skútru podtrhují lehká kola Spin Forged a kovaná hliníková řídítka.
Stačí se podívat na jeho tvář a je vám jasné, že tohle může být jedině TMAX! Jeho štíhlejší dvojité světlomety s integrovanými směrovými světly působí agresivnějším dojmem, zatímco design projektoru s monofokální čočkou vytváří silný paprsek. Dynamický vzhled tohoto ikonického sportovního skútru podtrhují zcela nová zadní světla ve tvaru písmene T s integrovanými směrovými světly.
Pro ještě sportovnější jízdu s vyšší úrovní pohodlí jezdce i spolujezdce je TMAX vybavený delším sedlem a prodlouženým prostorem pro nohy a opěradlo jezdce je možné posouvat dopředu/dozadu o 30 mm. Štíhlejší pas modelu TMAX umožňuje lepší dosah nohou k zemi a tvar kovaných hliníkových řídítek přispívá k mírnému předklonu a lepší zpětné vazbě.
Propracovaný a plně kompatibilní plnobarevný 7palcový TFT displej, který se ovládá jednoduchým joystickem, nabízí výběr ze tří stylů zobrazení. Prostřednictvím aplikace Yamaha MyRide můžete přistupovat k připojení MyRide – Link, které umožňuje spojení se strojem a přístup k hudbě, počasí, hovorům** a oznámením z chytrého telefonu. Navigace Garmin s kompletními mapami* vám usnadní každou cestu – texty se mohou zobrazovat i při zaparkování vašeho stroje TMAX.
(* Navigace Garmin s kompletními mapami vyžaduje smlouvu o předplatném a není nabízena ve všech zemích. Některé navigační funkce nejsou dostupné ve všech zemích, dostupnost si ověřte u společnosti Garmin. ** Vyžaduje náhlavní soupravu Bluetooth propojenou se strojem TMAX. Náhlavní souprava není součástí dodávky.)
S klíčem Smart Key v kapse je používání vašeho modelu TMAX velmi pohodlné. Dvoutlačítkový hlavní vypínač se používá jednodušeji než kdykoli předtím. Tato bezklíčová technologie umožňuje snadno a rychle nastartovat motor, odemknout sedlo a odemknout středový stojan – a dokonce můžete odemknout i stylové zapuštěné víčko palivové nádrže v aerodynamickém stylu.
Kompaktní šasi modelu TMAX z hliníkového tlakového odlitku motocyklového typu je vybavené dvojitým nosníkem, který zajišťuje obrovskou pevnost v kombinaci s nízkou hmotností. Výkonný motor o objemu 560 ccm je uložený přímo v rámu, čímž je dosaženo vynikající centralizace hmoty. Upravené nastavení odpružení navíc podporuje sportovnější a přesnější jízdní vlastnosti. Ultralehká kovaná kola Spin Forged pro snížení neodpružené hmotnosti jsou obutá do nově vyvinutých pneumatik Bridgestone.
TMAX je vybavený nejmodernějším elektronickým ovládáním škrticí klapky Yamaha (YCC-T) pro nejlepší úroveň ovladatelnosti motoru. Pro lepší pocit a nižší hmotnost je vybavený systémem APSG (Accelerator Position Sensor Grip) ride-by-wire. Systém kontroly trakce pomáhá zabránit prokluzu zadních kol při akceleraci na mokrém nebo sypkém povrchu a systém D-MODE umožňuje zvolit plynulý nebo sportovní výkon motoru.
Velký úložný prostor pod sedlem se snadným přístupem bez použití klíče pojme jednu integrální přilbu, když stojíte na parkovišti. A když jste na cestách, je to ideální prostor odolný proti povětrnostním vlivům pro bezpečnou přepravu aktovky, notebooku nebo sportovní výbavy. Pro vaše pohodlí je vybaven automatickým vnitřním osvětlením.
TMAX je nejžádanější sportovní skútr v Evropě a pro větší bezpečnost a klid duše je vybaven uzamykatelným středovým stojanem, který zabraňuje manipulaci neoprávněnou osobou. Až budete připraveni k jízdě, stačí stojan uvolnit elektronicky pomocí klíče Smart Key.
Obecné | |
Barva | modrá |
Řidičák | A2 |
Značka | Yamaha |
Rozměry | |
Celková délka | 2195 mm |
Celková šířka | 780 mm |
Celková výška | 1415 mm |
Minimální světlá výška | 135 mm |
Objem palivové nádrže | 15 l |
Pohotovostní hmotnost | 218 kg |
Rozvor kol | 1575 mm |
Výška sedla | 800 mm |
Výška sedla (rozsah) | 800-899 mm |
Motor | |
CO2 emise | 112 g/km |
Kompresní poměr | 10,9 : 1 |
Maximální točivý moment | 55,7 Nm při 5250 ot./min |
Maximální výkon | 35 kW |
Palivový systém | Vstřikování paliva |
Převodovka | Automatická s variátorem |
Spotřeba | 4,8 l |
Systém mazání | se suchou skříní |
Systém startování | Elektrickým |
Systém zapalování | TCI |
Typ motoru | 4taktní, Kapalinou chlazený, DOHC, 4ventilový, Parallel twin-cylinder |
Vrtání x zdvih (mm) | 70 × 73 mm |
Zdvihový objem | 562 cm3 |
Podvozek | |
Přední brzda | Dvojitá hydraulická kotoučová brzda O 267 mm |
Přední pneumatika | 120/70R15M/C 56H bezdušová |
Přední zdvih | 120 mm |
Systém předního odpružení | Teleskopické vidlice |
Systém zadního odpružení | Kyvná vidlice |
Zadní brzda | Jednoduchá hydraulická kotoučová brzda O 282 mm |
Zadní pneumatika | 160/60R15M/C 67H bezdušová |
Zadní zdvih | 117 mm |