Pracujete tvrdě. Bavíte se naplno. Čas je vaší nejcennější komoditou. A vy oceníte autentický styl a osvědčenou kvalitu. Když se tedy podíváte, co TMAX Tech MAX nabízí, bude to pravděpodobně jedno z nejjednodušších a nejchytřejších rozhodnutí za dlouhou dobu.
Nejprodávanější sportovní skútr v Evropě byl radikálně vylepšený o nejlepší 7palcový barevný TFT displej ve své třídě s plným připojením k chytrému telefonu, který vám umožní být v kontaktu při každé jízdě. Navigace Garmin s kompletními mapami se postará o to, abyste do cíle dorazili včas – a díky vyhřívanému sedlu, vyhřívaným rukojetím, elektrickému štítu a tempomatu si můžete užívat pohodlí business třídy po celý rok.
Model TMAX Tech MAX má také zcela kompaktní kapotáž s delším sedlem a prostorem pro nohy, který zajišťují ještě pohodlnější jízdu. Jeho agresivní tvář a aerodynamický přední blatník vytvářejí vzhled inspirovaný supersportem a přibližují model TMAX Tech MAX světu motocyklů. Prémiové komponenty a prvotřídní povrchová úprava potvrzují to, co jste o tomto kultovním stroji pravděpodobně již věděli.
Výkonný motor EURO5 o objemu 560 ccm má jedinečnou a kompaktní konstrukci, která využívá 360stupňovou kliku s horizontálně protiběžným vyvažováním pístů pro mimořádně sportovní výkon spolu s vysoce účinným systémem pohonu CVT umožňující dokonale kultivovaný chod. Pečlivě navržené systémy sání a výfuku vytvářejí hluboký a čistý „laděný“ zvuk, který je charakteristický pro TMAX Tech MAX, a ještě umocňují vaše vzrušení z jízdy!
Design modelu TMAX Tech MAX se díky dynamické aerodynamické kapotáži posouvá o krok blíže ke světu supersportovních motocyklů. Štíhlejší dvojité LED světlomety a přední blatník s velkými vstupy vzduchu, stejně jako boční kryty ve tvaru bumerangu, jsou více TMAX než kdy dříve. Prémiové parametry tohoto sportovního skútru podtrhují lehká kola Spin Forged a kovaná hliníková řídítka.
Stačí se podívat na siluetu a je vám jasné, že tohle může být jedině TMAX! Jeho štíhlejší dvojité světlomety s integrovanými směrovými světly působí agresivnějším dojmem, zatímco design projektoru s monofokální čočkou vytváří silný paprsek. Dynamický vzhled tohoto ikonického sportovního skútru podtrhují zcela zadní světla ve tvaru písmene T s integrovanými směrovými světly.
Pro ještě sportovnější jízdu s vyšší úrovní pohodlí jezdce i spolujezdce je TMAX Tech MAX vybavený delším sedlem, prodlouženým prostorem pro nohy a také opěradlo jezdce je možné posouvat dopředu/dozadu o 30 mm. Štíhlejší pas modelu TMAX Tech MAX umožňuje lepší dosah nohou k zemi a tvar kovaných hliníkových řídítek přispívá k mírnému předklonu a lepší zpětné vazbě.
Propracovaný plnobarevný 7palcový TFT displej, který se ovládá jednoduchým joystickem, nabízí výběr ze tří stylů zobrazení. Prostřednictvím aplikace Yamaha MyRide můžete přistupovat k připojení MyRide – Link, které umožňuje spojení se strojem a přístup k hudbě, počasí, hovorům** a oznámením z chytrého telefonu. Navigace Garmin s kompletními mapami* vám usnadní každou cestu – texty se mohou zobrazovat i při zaparkování vašeho stroje TMAX.
(* Navigace Garmin s kompletními mapami vyžaduje smlouvu o předplatném a není nabízena ve všech zemích. Některé navigační funkce nejsou dostupné ve všech zemích, dostupnost si ověřte u společnosti Garmin. ** Vyžaduje náhlavní soupravu Bluetooth propojenou se strojem TMAX. Náhlavní souprava není součástí dodávky.)
Sportovně tvarovaný nastavitelný štít je vybavený středovým kanálem pro přívod vzduchu, který přispívá ke zvýšení komfortu, protože snižuje tlak na horní část těla, zejména při vyšších rychlostech. Tento design také zajišťuje lepší akustiku při používání chytrého telefonu připojeného k 7palcovému barevnému TFT displeji. Štít modelu TMAX Tech MAX lze elektricky nastavit pomocí přepínače na řídítkách.
Tempomat je u modelu TMAX Tech MAX součástí standardní výbavy a umožňuje vám relaxovat při delších jízdách. Navíc se hodí jako užitečná pomůcka bránící překročení povolené rychlosti. Systém funguje ve spojení s procesorem řízené škrticí klapky (Yamaha Chip Control Throttle – YCC-T) a lze jej zvolit při rychlostech 50 km/h a vyšších.
Tento prémiový sportovní skútr je navržený tak, abyste na něm mohli jezdit a užívat si ho po celý rok. Jeho aerodynamická kapotáž a elektricky nastavitelný štít poskytují vynikající ochranu před větrem a povětrnostními vlivy. Mezi exkluzivní prvky TMAX Tech MAX patří vyhřívané sedlo a vyhřívané rukojeti, které zajišťují větší pohodlí v chladnějších dnech a dělají z tohoto modelu skutečný stroj pro každodenní jízdu.
TMAX Tech MAX má nejlepší parametry ve své třídě, které jsou navržené tak, aby vám poskytly dokonalý zážitek z jízdy na každé cestě. Kromě exkluzivního elektrického štítu, vyhřívaných rukojetí a sedla, tempomatu, nastavitelného zadního odpružení a podsvícených spínačů je tento ikonický bestseller vybavený interiérem prémiové kvality a je k dispozici ve speciální nové barvě Dark Petrol a také v černé Tech Black.
S klíčem Smart Key v kapse je používání vašeho modelu TMAX velmi pohodlné. A nově navržený dvoutlačítkový hlavní vypínač se používá jednodušeji než kdykoli předtím. Tato bezklíčová technologie umožňuje snadno a rychle nastartovat motor, odemknout sedlo a odemknout středový stojan – a dokonce můžete odemknout i nové stylové zapuštěné víčko palivové nádrže v aerodynamickém stylu.
Kompaktní šasi modelu TMAX Tech MAX z hliníkového tlakového odlitku motocyklového typu je vybavené dvojitým nosníkem, který zajišťuje obrovskou pevnost v kombinaci s nízkou hmotností. Výkonný motor o objemu 560 ccm je uložený přímo v rámu, čímž je dosaženo vynikající centralizace hmoty. Upravené nastavení odpružení navíc podporuje sportovnější a přesnější jízdní vlastnosti. Ultralehká kovaná kola Spin Forged pro snížení neodpružené hmotnosti jsou obutá do nově vyvinutých pneumatik Bridgestone.
TMAX Tech MAX je vybavený nejmodernějším elektronickým ovládáním škrticí klapky Yamaha (YCC-T) pro nejlepší úroveň ovladatelnosti motoru. Pro lepší pocit a nižší hmotnost je vybavený novým systémem APSG (Accelerator Position Sensor Grip) ride-by-wire. Systém kontroly trakce pomáhá zabránit prokluzu zadních kol při akceleraci na mokrém nebo sypkém povrchu a systém D-MODE umožňuje zvolit plynulý nebo sportovní výkon motoru.
Velký úložný prostor pod sedlem se snadným přístupem bez použití klíče pojme jednu integrální přilbu, když stojíte na parkovišti. A když jste na cestách, je to ideální prostor odolný proti povětrnostním vlivům pro bezpečnou přepravu aktovky, notebooku nebo sportovní výbavy. Pro vaše pohodlí je vybaven automatickým vnitřním osvětlením.
Velký úložný prostor pod sedlem se snadným přístupem bez použití klíče pojme jednu integrální přilbu, když stojíte na parkovišti. A když jste na cestách, je to ideální prostor odolný proti povětrnostním vlivům pro bezpečnou přepravu aktovky, notebooku nebo sportovní výbavy. Pro vaše pohodlí je vybaven automatickým vnitřním osvětlením.
Obecné | |
Barva | tmavě zelená |
Řidičák | A2 |
Značka | Yamaha |
Rozměry | |
Celková délka | 2195 mm |
Celková šířka | 780 mm |
Celková výška | 14151535 mm |
Minimální světlá výška | 135 mm |
Objem palivové nádrže | 15 l |
Pohotovostní hmotnost | 220 kg |
Rozvor kol | 1575 mm |
Výška sedla | 800 mm |
Výška sedla (rozsah) | 800-899 mm |
Motor | |
CO2 emise | 112 g/km |
Kompresní poměr | 10,9 : 1 |
Maximální točivý moment | 55,7 Nm při 5250 ot./min |
Maximální výkon | 35 kW |
Palivový systém | Vstřikování paliva |
Převodovka | Automatická s variátorem |
Spotřeba | 4,8 l |
Systém mazání | se suchou skříní |
Systém startování | Elektrickým |
Systém zapalování | TCI |
Typ motoru | Kapalinou chlazený, Parallel twin-cylinder, EURO5, 4taktní, 4ventilový, DOHC |
Vrtání x zdvih (mm) | 70 × 73 mm |
Zdvihový objem | 562 cm3 |
Podvozek | |
Přední brzda | Dvojitá hydraulická kotoučová brzda O 267 mm |
Přední pneumatika | 120/70R15M/C 56H bezdušová |
Přední zdvih | 120 mm |
Systém předního odpružení | Teleskopické vidlice |
Systém zadního odpružení | Kyvná vidlice |
Zadní brzda | Jednoduchá hydraulická kotoučová brzda O 282 mm |
Zadní pneumatika | 160/60R15M/C 67H bezdušová |
Zadní zdvih | 117 mm |
Motocyklové zapalovací svíčky DENSOPerfektní zapalování a optimální výkon motorů.Japonský vývoj a te...