Dlouholeté zkušenosti a znalosti společnosti Yamaha z oblasti produkce strojů vybavených mnoha různými schopnostmi inspirovaly naše konstrukční týmy k vytvoření úžasné nové verze Special Edition tohoto modelu nové generace pro dobrodružství v terénu. #DRIVENBYFREEDOM – tento zcela nový SxS ví, jak pracovat a překvapit na maximum.
Wolverine® RMAX™2 1000 Special Edition vychází z naší konstrukční filozofie „Jin-Ki Kanno“, což lze z japonštiny přeložit jako „skutečná radost ze spojení člověka se strojem“. Výsledkem je terénní vozidlo s úžasnými schopnostmi, v němž se řidič i spolujezdci mohou spolehnout, že zvládnou i nejtěžší terén.
Ohromující síla nového řadového osmiventilového dvouválce o zdvihovém objemu 999 ccm v uspořádání DOHC dává vozidlu špičkový a naprosto plynulý výkon v celém výkonovém pásmu. Vzhledem k tomu, že otáčkoměr vstupuje do červeného pásma až na úrovni 8 500 ot./min, patří agresivní a temperamentní jízda do základní výbavy. Není čeho se bát, protože charakteristickým znakem každého motoru Yamaha je legendární odolnost a spolehlivost.
Tento model ve verzi SE vyzařuje jedinečný charakter. K němu je třeba přičíst špičkové dovednosti nové úrovně a působivý vzhled díky speciálnímu barevnému provedení, agresivnímu designu přední části a robustním pneumatikám. Neviditelné přední světlomety LED a obrysová světla tvaru „zlé oko“ jeho výrazný vzhled ještě umocňují, zatímco zadní světla LED, brzdová světla a světlo zpátečky jsou zárukou lepší viditelnosti.
Zcela nové odolné odpružení je navrženo tak, aby poskytovalo optimální kombinaci pro řízení: maximální možnost vertikálního pohybu v nízkých rychlostech – vyvážený pocit při jízdě po cestách – maximální ochrana proti propružení na doraz s pocitem tlumení při vyšších rychlostech a agresivním manévrování. K těmto skvělým jízdním vlastnostem napomáhají širokoúhlá trojúhelníková příčná ramena a snadno nastavitelné tlumiče FOX.
Systém Yamaha Chip Controlled Throttle (YCC-T) spolupracuje s převodovkou Ultramatic® a systémy On-Command. Výsledkem je dokonalý přenos výkonu v jakékoli situaci, k čemuž přispívá i nový třípolohový systém D-Mode (Drive Mode). V širokém terénu umožňujícím temperamentní jízdu si vyberte Sports Mode – režim Trail Mode je vhodný pro zábavnou a uvolněnou jízdu – režim Crawl Mode je pak vhodný k pomalé technické jízdě, například ve skalnatém terénu.
Jízda za zhoršených světelných podmínek je skutečným potěšením v novém modelu Special Edition, který zahrnuje důmyslný interiérový balíček s osvětlením podlahy a konzole, snadno lokalizovatelnými ovládacími prvky nasvícenými modrými LED diodami a modrým podsvícením přístrojového panelu. Tento špičkový design doplňuje atraktivní kokpit provedený v kvalitě automobilové třídy.
Všestrannost tohoto vozidla je spojena s řadou speciálních funkcí: Třípolohový ovladač režimů D-Mode a systémy Ultramatic® a On-Command poskytují dokonalou rovnováhu mezi motorovou brzdou a poskytováním výkonu, zesílený rám zajišťuje pocit pevnosti a odolnosti, podvozek je postaven tak, aby spolu s vysoce kvalitním odpružením zajišťoval maximální tuhost.
Modely Wolverine® RMAX™2 1000 jsou vybaveny naklápěcí korbou, která usnadňuje přepravu nákladu. Korba je opatřena hydraulickým posilovačem a robustním západkovým systémem a je schopna přepravit až 272 kg nákladu. Nachází se na ní několik ocelových upínacích bodů k zajištění nákladu nebo upevnění příslušenství. Když se k tomu přidá tažná kapacita 907 kg přes standardní dvoupalcové tažné zařízení, je model Wolverine® RMAX™2 1000 připraven začít pracovat, kdykoli je to třeba.
Nový vícedílný přední nárazník dává modelu Wolverine® RMAX2™1000 SE nápadný styl a nový vzhled. Se dvěma přivařenými ocelovými tažnými body, z továrny instalovaným navijákem WARN® VRX o kapacitě 4 500 liber, ochranným rámem (příslušenství) nebo montážními úchyty pro panelová světla (příslušenství) se můžete i do nejnáročnějšího terénu pustit s naprostou jistotou.
Díky bytelným dílům a vysoké kvalitě provedení nabízí toto vozidlo svým vlastníkům pocit spojený s opravdovou důvěrou. Například: Skříň předního diferenciálu a zadní převodová skříň z karbonové oceli; velká ložiska kol DAC (Double Angular Contact); kované tyče stabilizátorů; příčná ramena se širokou roztečí lisovaná z jednoho kusu... a to není zdaleka vše. Tato důvěru se přenáší do vašich aktivit na jakémkoli terénu!
Obecné | |
Barva | béžová |
Značka | Yamaha |
Rozměry | |
Celková délka | 3030 mm |
Celková šířka | 1680 mm |
Celková výška | 1975 mm |
Minimální světlá výška | 350 mm |
Objem olejové nádrže | 5,5 l |
Objem palivové nádrže | 35 l |
Pohotovostní hmotnost | 930 kg |
Rozvor kol | 2202 mm |
Výška sedla | 872 mm |
Výška sedla (rozsah) | 800-899 mm |
Specifikace | |
Homologace | Ne |
Motor | |
Kompresní poměr | 11,2 : 1 |
Koncový převod | kardan |
Palivový systém | Vstřikování paliva Mikuni s duálními škrticími klapkami 48 mm plus YCC-T a D-Mode |
Převodovka | Yamaha Ultramatic® CVT automatic V-belt |
Systém mazání | se suchou skříní |
Systém startování | Elektrickým |
Systém zapalování | TCI |
Typ motoru | Kapalinou chlazený, 4taktní, DOHC, Parallel Twin |
Vrtání x zdvih (mm) | 93 x 73,5 mm |
Zdvihový objem | 999 cm3 |
Podvozek | |
Přední brzda | Dvojité hydraulické kotouče |
Přední pneumatiky | 30 x 10.00R-14 Maxxis® Carnivore™ |
Systém předního odpružení | Independent Double Wishbone with Anti-Sway Bar, 361 mm of wheel travel /FOX QS3 piggy back |
Systém zadního odpružení | Independent Double Wishbone with Anti-Sway Bar, 429 mm of wheel travel /FOX QS3 piggy back |
Zadní brzda | Dvojité hydraulické kotouče, Parkovací brzda umístěná na hřídeli |
Zadní pneumatiky | 30 x 10.00R-14 Maxxis® Carnivore™ |
Přístroje a elektronika | |
Přístroje | Digitální informační systém |
Min. poloměr otáčení | 6 m |
Nosnost nákladové plochy | 272 kg |
Pohonný systém | on-command® 2wd, 4wd, 4wd + diff |
Systém řízení | pastorek a ozubený hřeben s elek |
Tažná kapacita | 907 kg |