Nenechte se zmást nadčasovým vzhledem modelu XSR900, protože pod slupkou sportovního motocyklu z 80. let se skrývají výkonné technologie. Nejenže je vybaven hladkým motorem EU5 CP3 o objemu 890 ccm s velkým točivým momentem, ale také lehkým šasi ve stylu Deltabox s radiální hlavní brzdou Brembo, lehkými kovanými koly SpinForged a plně nastavitelným odpružením. Jako vládce řady Sport Heritage je model XSR900 dokonalým důkazem filozofie Faster Sons v praxi. Tento vysoce výkonný motocykl, jehož design se inspiruje některými legendárními historickými stroji společnosti Yamaha, je živým důkazem desetiletí intenzivního výzkumu a vývoje.
To, že jde o špičkový stroj založený na filozofii Faster Sons je nepřehlédnutelné nejen v nesmrtelném černém designu, ale hlavně v rafinovaných detailech jako je palivová nádrž čerpající inspiraci ze závodních strojů, minimalistické boční panely, skryté zadní osvětlení.. Díky těmto detailům zosobňuje model snoubení nadčasového sportovního stylu a odkazem legendárních motocyklů 80. let s rámem Deltabox.
V celém modelu XSR900 jsou použité vysoce kvalitní materiály. Od vynikajících detailů kokpitu, vrtaných víček vidlice a kovaných hliníkových nožních ovládacích prvků až po dvoubarevné a dvojitě prošívané sedlo – stejně jako detaily inspirované závodníky, jako jsou rychloupínací spony a sklopné stupačky pro spolujezdce – vzhled a dojem z tohoto prémiového sportovního motocyklu vyvolává trvalou a skutečnou radost z vlastnictví.
Zjistíte, že ergonomie tohoto vynikajícího sportovního motocyklu vám poskytne veškerou flexibilitu a všestrannost, kterou potřebujete při různých typech jízdy – sportovní, městské i pohodové. Mírně dozadu posunutá jízdní poloha se širokými ovladatelnými řídítky dodává pocit čistého roadsteru – a uvolněná poloha nohou a sedlo se zadním výstupkem (takže nesedíte na něm, ale v něm) poskytují pohodlný a bezpečný pocit z jízdy.
XSR900 stále používá typický kulatý světlomet, který je charakteristický pro všechny motocykly Yamaha Sport Heritage. Nyní je vybavený celkovým LED osvětlením s rozděleným projektorem a půlkulatým obrysovým světlem. Skryté zadní světlo má kouřový vzhled, který umocňuje čistý a nadčasový styl motocyklu stejně jako jednoduchá černá, ze které jasná LED směrová světla krásně vystupují.
Model XSR900 vzdává hold minulosti prostřednictvím barev a grafických prvků odkazujících na historické závodní motocykly Yamaha. V nadčasovém černém designu s jemnými barevnými detaily na kapotáži je tento stroj děsivě působivý.
V technické specifikaci modelu XSR900, která zahrnuje radiální hlavní válec Brembo a dvojité přední kotouče o průměru 298 mm, nedošlo k žádným kompromisům, takže se můžete spolehnout na vysokou úroveň brzdného výkonu a přesnou ovladatelnost. Plně nastavitelnou vidlici USD a zadní odpružení s přepákováním lze snadno nastavit podle vašich potřeb. Nejnovější superlehká kola SpinForged značky Yamaha minimalizují neodpruženou hmotnost a zajišťují citlivé jízdní vlastnosti.
Při jízdě na nejnovějším modelu XSR900 si můžete vyzkoušet výhody, které přináší jedna z nejpokročilejších sad elektronického ovládání jezdce. Srdce tohoto systému tvoří šestiosá inerciální měřicí jednotka odvozená od systému R1, která ovládá systém řízení trakce zohledňující náklon, protismykový systém (SCS) a systém kontroly zvedání předního kola (LIF) pro bezpečnou jízdu v nejrůznějších podmínkách. Režimy lze vybírat a ovládat pomocí barevné přístrojové desky TFT.
Motor Yamaha CP3 o objemu 889 ccm se dokonale hodí ke sportovnímu a všestrannému šasi Deltabox modelu XSR900. Tento kultivovaný a citlivý řadový tříválec, který dodává vysoký lineární točivý moment, je připravený poskytnout vám právě takový styl jízdy, na který máte zrovna chuť. Přidejte plyn, abyste dosáhli vzrušujícího adrenalinového výkonu, nebo ho nechte pracovat při nižších otáčkách na vyšší převodový stupeň, když se chcete uvolnit. A díky speciálně vyladěnému zvuku sání a výfuku je každá jízda zvukovým zážitkem. Jeďte naplno nebo relaxujte, záleží jen na vás!
Konstrukce rámu Deltabox, kterou společnost Yamaha původně vyvinula pro své závodní motocykly v 80. letech, je uznávaná pro skvělou kombinaci pevnosti a lehkosti. Model XSR900 je vybavený nejnovější verzí rámu Deltabox se stěnami různé tloušťky, které zajišťují „vyladěnou tuhost“ a poskytují sportovní a přesné řízení s vyšší úrovní citu a zpětné vazby. Nová delší kyvná vidlice dodává motocyklu uvolněný a posazený dojem, který odpovídá jeho všestrannému charakteru.
Model XSR900 se standardně dodává ve vysoké výbavě, která zahrnuje systém rychlořazení Quick Shifter pro řazení nahoru i dolů bez spojky a také asistenční antihoppingovou spojku (A&S) pro lepší ovladatelnost šasi při zpomalování. Tempomat je ideální pro chvíle, kdy chcete při jízdě relaxovat.
Obecné | |
Barva | černá |
Řidičák | A |
Značka | Yamaha |
Rozměry | |
Celková délka | 2155 mm |
Celková šířka | 860 mm |
Celková výška | 1155 mm |
Minimální světlá výška | 140 mm |
Objem olejové nádrže | 3,5 l |
Objem palivové nádrže | 14 l |
Pohotovostní hmotnost | 193 kg |
Rozvor kol | 1495 mm |
Výška sedla | 810 mm |
Výška sedla (rozsah) | 800-899 mm |
Motor | |
CO2 emise | 116 g/km |
Kompresní poměr | 11.5 : 1 |
Koncový převod | řetěz |
Maximální točivý moment | 93,0 Nm (9,5 kgm) / 7 000 ot./min |
Maximální výkon | 87,5 kW |
Převodovka | Stálý záběr, 6rychlostní |
Systém mazání | zásoba oleje v klikové skříni |
Systém startování | Elektrickým |
Systém zapalování | TCI |
Typ motoru | 4ventilový, 3 válec, EURO5, 4taktní, Kapalinou chlazený, DOHC |
Typ spojky | Mokrá, vícelamelová |
Vrtání x zdvih (mm) | 78,0 × 62,1 mm |
Zdvihový objem | 890 cm3 |
Podvozek | |
Přední brzda | 298 mm |
Přední pneumatika | 120/70ZR17M/C (58 W) bezdušová |
Přední zdvih | 130 mm |
Rám | Diamond |
Stopa | 108 mm |
Systém předního odpružení | Teleskopické vidlice |
Systém zadního odpružení | Kyvná vidlice, (kloubové odpružení) |
Úhel sklonu | 25o |
Zadní brzda | 245 mm |
Zadní pneumatika | 180/55ZR17M/C (73 W) bezdušová |
Zadní zdvih | 137 mm |