PRVNÍ NÁKUP S 10% SLEVOU: Registrujte se, zadejte v košíku kód NAKUP10 a 10% sleva na první nákup nad 1000 Kč je vaše! Neplatí na již zlevněné zboží, peněžní dárkové poukazy, RST, 4SR, motorky, skútry a čtyřkolky.
Náš model X-ADV udělal první krok. Položil základy. A šel příkladem. Snoubí se v něm vlastnosti a výkonnost motocyklu pro dobrodruhy s pohodlím, praktičností a vhodností velkoobjemového skútru k dojíždění. V podstatě je to SUV na dvou kolech, které se vzpírá konvencím. Model X-ADV je prvotřídní průzkumník města, který si poradí s betonovou džunglí i cestami v terénu a promění každou jízdu v jedinečný zážitek. A všechny jeho součásti jsme ještě vylepšili.
Vylepšení vedoucí k novým obzorům
Teď je model X-ADV ještě všestrannější a hravě si poradí se všemi vašimi plány.
Má lehčí rám a nový návrh sedla výrazně usnadňuje dosah nohou na zem. Nová kapotáž se vyznačuje robustním stylem, který je pro model X-ADV charakteristický. Skrývá také více úložného prostoru a nabíječku typu USB-C. Dvojité světlomety disponují technologií DRL výrazně zvyšující viditelnost, zatímco plně barevný displej TFT nabízí intuitivní ovládání. Teď se navíc prostřednictvím nového systému hlasového ovládání chytrého telefonu Honda můžete připojit k řadě funkcí chytrého telefonu, jako je navigace, hovory, zprávy a hudba (k dispozici pouze pro zařízení se systémem Android™). Takže ať dorazíte kamkoli, vždy zůstanete v kontaktu.
Pohled na otáčkoměr pro vás bude vzrušující, protože jsme navýšili maximální otáčky a zvýšili výkon dvouválcového motoru s objemem 745 ccm. Technologie elektronického ovládání plynu (TBW) a čtyři výchozí jízdní režimy optimalizují výkon, aby odpovídal podmínkám a terénu. Model X-ADV je také flexibilní – dává vám možnost si plně přizpůsobit výstupní výkon a charakter motoru, řadicí rozmezí dvouspojkové převodovky (DCT), systém kontroly trakce Honda (HSTC) i úroveň ABS.
Sbohem, asfalte, ahoj teréne
Od hladkého asfaltového povrchu přes rušné městské ulice po terénní cesty. Model X-ADV si poradí kdekoli.
Světlomety LED DRL s dalším úložným prostorem
Ostré dvojité světlomety LED osvětlují vaši cestu s pomocí technologie pro denní svícení (DRL). Úložný prostor pro zavazadla pod sedlem teď má objem 21 l a pojme celoobličejovou helmu typu Adventure. Najdete v něm i zásuvku typu USB-C k dobíjení chytrého telefonu.
5palcový displej TFT nabízející možnosti připojení a ovládání
Systém hlasového ovládání chytrého telefonu Honda (k dispozici pouze pro zařízení se systémem Android™) slouží k připojení vašeho zařízení a udržuje vás během jízdy ve spojení se vším podstatným. Můžete tak snadno a rychle ovládat jízdní režimy a přizpůsobit zobrazené informace svým požadavkům.
Praktický ovladač Smart Key a viditelnost zajištěná systémem ESS
Drobné detaily, ale velký rozdíl. Ovladač Smart Key můžete mít uložený v kapse. Ovládá bezklíčový systém zapalování, kryt plnicího otvoru nádrže a sedlo a také otevírá (volitelný) chytrý horní kufr. Zadní směrová světla disponují technologií signalizace nouzového zastavení (ESS), která při brzdění v extrémních situacích spustí blikání zadními výstražnými světly. Systém se přizpůsobuje deštivému počasí a směrová světla se vypínají automaticky.
Výkonnější řadový dvouválcový motor s 8 ventily a objemem 745 ccm
S točivým momentem 69 Nm a maximálním výkonem 43,1 kW se model X-ADV může v mžiku vydat z dálnice do terénu. Jeho motor je vyladěn tak, aby jeho odezva byla okamžitá. Než se dostanete do červené oblasti otáčkoměru, můžete si vyhrát s 600 ot/min navíc. A držitelé řidičského oprávnění skupiny A2 mohou u místního dealera Honda využít možnosti snížení výkonu na 35 kW.
Elektronické ovládání plynu a 5 jízdních režimů
Nastavte si motor přesně podle svých představ. Jízdní režim STANDARD představuje střed základního nastavení, SPORT přináší vzrušení a minimalizuje zásahy systému HSTC, RAIN zjemňuje jízdu a GRAVEL přináší plný výkon a minimalizuje zásahy systémů HSTC a ABS. Režim USER si můžete plně přizpůsobit.
Šestistupňová dvouspojková převodovka (DCT)
Dalším prvkem specifickým pro model X-ADV je hladké ruční nebo automatické řazení. Program řazení převodovky DCT přechází od plynulého a časného v režimu RAIN k rychlému a agresivnímu v režimech GRAVEL a SPORT – s elektronickým meziplynem u řazení dolů.
Odpružení s dlouhým zdvihem
Přední 41 mm dlouhé obrácené vidlice s olejovou patronou (USD) upravují předpětí a tlumení při roztažení. Zajišťují špičkovou absorpci nárazů na jakémkoli povrchu od poškozeného asfaltu po rozježděné cesty. Lehká hliníková kyvná vidlice ovládá jednotrubkový tlumič Monoshock s nastavitelným předpětím pružiny, což zajišťuje optimální řiditelnost při naložení.
Odolná kola a pneumatiky s blokovým vzorkem
17palcové přední kolo a 15palcové zadní kolo mají výplet z korozivzdorné oceli a pomáhají modelu X-ADV obstát v jakkoli náročném terénu. Pneumatiky s blokovým vzorkem přispívají ke kvalitě jízdy a dříky ventilů ve tvaru L usnadňují kontrolu tlaku vzduchu. Přední pneumatika má velikost 120/70 R17 a zadní 160/60 R15.
Působivý výkon
Vychutnejte si skvělou výkonnost a inspirativní ovládání. Ať už se vydáte kamkoli.
Dvouválcový motor má kompaktní rozměry a působivý výkon. Určitě s modelem X-ADV plánujete nejrůznější dobrodružství, proto jsme přepracováním sacích kanálů, časování vačky a výfuku snížili jeho hmotnost o 2 kg a zvýšili jeho maximální výkon na 43,1 kW (s točivým momentem 69 Nm). Čtyři výchozí jízdní režimy a elektronické ovládání plynu si poradí s většinou podmínek a společně řídí výkon motoru i brzdění motorem, systém ABS a dvouspojkovou převodovku. Systém kontroly trakce Honda zajišťuje lepší kontrolu nad 3 úrovněmi a přizpůsobení potřebám. Všechny jízdní režimy můžete snadno vybírat prostřednictvím displeje TFT a spínačů na levé straně řídítek. Nastavení USER vám umožňuje si výkon modelu X-ADV plně přizpůsobit.
Novinkou je trubkový ocelový rám. Je pevnější, ale s naprosto stejnými rozměry, geometrií řízení a odpružením s dlouhým zdvihem, čímž zaručuje jisté a agilní ovládání, které vám dodá sebejistotu bez ohledu na to, kam jste se vydali. Duální radiálně montované, proti sobě postavené čtyřpístkové brzdové třmeny se do kotoučů zakusují velmi silně. Ve všech výchozích režimech jízdy po silnici je úroveň zásahů systému ABS vysoká, zatímco v režimu GRAVEL je nízká. Důvodem je zajištění bezpečného a konzistentního brzdění na nezpevněném povrchu.
Honda X-ADV 2023 Mat Ballistic Black MetallicNedostupné