SLEVA 10% při nákupu nad 10 000 Kč: Registrujte se, zadejte v košíku kód "10ZA10" a 10% sleva na nákup nad 10 000 Kč je vaše! Neplatí na již zlevněné zboží, peněžní dárkové poukazy, RST, 4SR, motorky, skútry, čtyřkolky a elektrokola.

Reklamace

Vrácení zboží a reklamace

Potřebujete vyměnit velikost, vrátit nějaký produkt nebo něco reklamovat? Nemějte obavy, jsme tu pro vás.

Postup v případě vrácení zboží

Nesedí vám velikost, netrefili jste úplně tu správnou barvu? Nebo se dárek nepovedl a přejete si jej vrátit? Není problém. Ve 14denní lhůtě můžete od kupní smlouvy odstoupit a zboží v původním stavu vrátit, ale produkty musí být pouze otevřené, maximálně vyzkoušené.

Při vrácení nezapomeňte:
  • do balíčku vložit fakturu nebo doklad o koupi
  • přiložit vyplněný reklamační formulář
  • pečlivě zabalit všechny vracené produkty, včetně dárků a příslušenství
  • zboží osobně přinést nebo odeslat na vaše náklady na adresu Motopark Ostrava s.r.o., Opavská 5637, Ostrava-Třebovice, 722 00 (ne na dobírku, zboží jinak nebude převzato)

Jakmile vámi vrácené produkty obdržíme, zkontrolujeme je a následně budou vyměněny za jinou požadovanou velikost či zboží, nebo vám na účet vrátíme peníze (obvykle do 7 pracovních dní).

Postup v případě reklamace

Na vaší spokojenosti nám záleží, a proto se věnujeme naší práci nejlépe, jak dovedeme. Ale nikdo není dokonalý a všechno se jednou může pokazit. Pokud se něco takového stane, napište nám a společně reklamaci vyřídíme.

Jak reklamovat zboží zakoupené v Motoparku?
  • nejdříve nám napište e-mail na obchod@motopark.cz, ve kterém podrobně popište důvod reklamace, přiložte doklad o koupi a případně i fotodokumentaci
  • po domluvě reklamované zboží pečlivě zabalte, včetně kompletního příslušenství a doplňků
  • do balíčku vložte fakturu nebo doklad o koupi
  • přiložit také vyplněný reklamační formulář
  • takto připravené zboží nám osobně dovezte nebo bezplatně (v případě, že se nejedná o vrácení zboží, ale o reklamaci) podejte na jakékoliv výdejní místo Zásilkovny
  • v Zásilkovně stačí předat balíček a nahlásit unikátní kód, který získáte od našeho prodejce (pouze v případě reklamace)
  • Zásilkovna vytiskne štítek a zboží k nám dopraví

Po doručení vaši reklamaci vyřídíme v co nejkratším možném čase, nejpozději však do 30 dnů od přijetí vašeho balíčku. O výsledku reklamace vás budeme informovat e-mailem nebo telefonicky.

Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Podrobné nastaveníPovolit vše