PRVNÍ NÁKUP S 10% SLEVOU: Registrujte se, zadejte v košíku kód NAKUP10 a 10% sleva na první nákup nad 1000 Kč je vaše! Neplatí na již zlevněné zboží, peněžní dárkové poukazy, RST, 4SR, motorky, skútry a čtyřkolky.
CBR1000RR-R Fireblade vychází z našich závodních zkušeností. Soutěžení nikdy nekončí. Nový, ohromující vysokoobrátkový řadový čtyřválcový motor je vybavený novinkami, které zvyšují zrychlení při výjezdu ze zatáčky a trakci zadního kola. Podvozek a aerodynamika inspirovaná MotoGP zajišťují bleskovou ovladatelnost a přesné, výkonné brzdění, zatímco pokročilá elektronika vám dává do rukou úplnou a naprostou kontrolu na závodní trati. Územím Fireblade je závodní dráha.
Vysoce účinný lehký titanový tlumič výfuku Akrapovic
Titanový tlumič výfuku – navržený společností Akrapovic – je extrémně kompaktní a umožňuje vysoký průtok plynu. Výfukový systém 4-2-1, přepracovaný ve střední části, využívá koncovky oválného průřezu pro maximální průtok, zvýšení výkonu a snížení hmotnosti.
Přední sání vzduchu HRC a aerodynamické křidélka HRC zlepšují výkon a stabilitu při vysokých rychlostech
Aerodynamika stroje Honda RC213V MotoGP zahrnuje vzduchové kanály vedené skrz hlavici a konstrukce se svislými křidélky, které maximalizují zrychlení, stabilitu při brzdění a ovládání.
Hliníková kyvná vidlice z modelu RC213V zaručuje neuvěřitelnou trakci zadní pneumatiky a agilitu
Hliníková kyvná vidlice, původně inspirovaná konstrukcí modelu RC213V a optimalizovaná pro model Fireblade, má pečlivě navrženou rovnováhu tuhosti, aby se zvýšila přilnavost a citlivost zadní části; zadní držák motoru funguje jako horní držák tlumiče pro přímější spojení se zadní pneumatikou.
Plně nastavitelné odpružení Showa zajišťuje přesné řízení
Přední odpružení USD s 43mm vidlicí Big Piston (BPF) využívá velkého vnitřního objemu oleje ke konzistentnímu tlumení při stlačení i roztažení, čímž maximalizuje kontakt pneumatiky. Lehký dvouplášťový zadní tlumič (BFRC-Lite) zaručuje progresivní kontrolu pomocí systému Pro-Link.
Modernizovaná sada Electronic Performance Package zvyšuje rychlost výjezdu ze zatáček
Přesné řízení v reálném čase zajišťuje šestiosá jednotka měření setrvačnosti (IMU). Stabilitu udržuje třístupňový elektronický tlumič řízení Honda (HESD) spolu s dvoustupňovým brzdovým systémem ABS.
Vysokoobrátkový řadový čtyřválcový motor DOHC o objemu 1000 ccm s mimořádným výkonem v nízkých a středních otáčkách
Provedení s krátkým zdvihem poskytuje neuvěřitelný špičkový výkon ve vysokých otáčkách – 160 kW při 14 500 ot/min. Modernizace sacího a výfukového potrubí, převodů a systému kontroly trakce Honda (HSTC) zlepšují zrychlení v zatáčkách, cit pro plyn a trakci zadního kola.
Výzva vyšších rychlostí
Kůže, na zip. Přilba, přiléhavá. Rukavice, s pevnou manžetou. Svítí zelená a okruh je otevřený. Váš Fireblade je dychtivý, je to slyšet v agresivním zvuku výfuku Akrapovic, když zaberete za rukojeť plynu. Stejně jako vy. Pro nefalšovaný adrenalin, který přináší rychlá jízda – při rychlostech pohybujících se na hranici možného. A s tím i výzva ke zlepšování. Zkracujte časy na kolo. Buďte rychlejší. Sáhněte po vítězství.
Špičková aerodynamika
Protože záleží na každém zlomku sekundy.
Palivová nádrž i kryt jsou umístěné nízko nad extrémně kompaktním motorem a rámem, což podporuje závodní přikrčení. Odpor vzduchu dále snižuje malá čelní plocha kapotáže. Konstrukce s křidélky vytváří stejnou přítlačnou sílu jako u stroje MotoGP ročník 2018, aby se snížilo zvedání předního kola při zrychlení a zvýšila stabilita při brzdění a nájezdu do zatáčky. Do modelu CBR1000RR-R se přenesly i ty nejmenší detaily z HRC; spodní aerodynamický kryt zasahuje do blízkosti zadní pneumatiky a odvádí vzduch směrem dolů. Tím snižuje odpor vzduchu na suchu a odvádí vodu na mokru a zlepšuje tak přilnavost.
Výkonná hnací jednotka s prudkým záběrem ve vysokých otáčkách
S lepším zrychlení v nízkých a středních otáčkách.
Mezi novinky patří zadní řetězové kolo se 43 zuby a optimalizace komory nuceného sání vzduchu motoru, sacích otvorů a výfuku. K obrovskému maximálnímu výkonu, který je již nyní k dispozici, přibývá skvělý výkon při nízkých a středních otáčkách pro akceleraci, která se naplno projevuje při výjezdu ze zatáček. A nenechte se mýlit, máte k dispozici technologii MotoGP; tento řadový čtyřválec o objemu 1000 ccm má většinu vnitřní konstrukce převzatou ze závodního motocyklu RC213V, s převodovým soukolím s dílčími vačkami, titanovými ojnicemi, kovanými hliníkovými písty a identickým vrtáním a zdvihem.
Optimalizováno pro zkracování času na kolo
Na základě zpětné vazby od našich jezdců HRC jsme aktualizovali systém HSTC s 9 úrovněmi. Nyní je plynulejší, lépe reaguje na pokyny škrticí klapky a je vylepšený tak, aby co nejlépe využíval mimořádný záběr motoru v nízkých a středních otáčkách. V souladu s tím jsme snížili napětí vratné pružiny elektronického ovládání plynu (TBW), abychom zajistili ještě větší linearita při přidávání plynu. To vše znamená, že z každé zatáčky vyjedete rychleji. Prostřednictvím 5palcového TFT displeje si můžete plně přizpůsobit výkon motoru, brzdění motorem a řízení trakce k zamezení zvedání předního kola podle vlastních preferencí. Tři jízdní režimy nabízejí také výchozí základní nastavení.
Podvozek se skvělými parametry pro dokonalé ovládání
Speciální motor vyžaduje speciální podvozek. Vyváženost tuhosti hliníkového trubkového rámu a kyvné vidlice odvozené od modelu RCV213V, rozložení hmotnosti a geometrie řízení společně zajišťují přesné jízdní vlastnosti, přilnavost pneumatik a stejně tak důležitou zpětnou vazbu a cit. Pro flexibilitu nastavení na jednotlivých tratích máte k dispozici plnou nastavitelnost od 43mm vidlice USD Showa s velkým pístem (BPF) a lehkým tlumičem Showa Balance-Free Rear Cushion Lite (BFRC-Lite). A ještě větší brzdný potenciál díky modernizovaným radiálním čtyřpístkovým třmenům Nissin.
Přístroje a elektronika
12V Zásuvka
volitelná usb zásuvka
Bezpečnost
smart key
Přístroje
Barevný TFT dislej
Zadní světlo
LED
Podvozek
ABS System
dvoukanálové abs s imu
Přední brzdy
330mm kotouč s radiálním čtyřpístkovým třmenem Nissin
Přední kolo
17
Přední pneumatiky
PIRELLI DIABLO SUPERCORSA SP (V3) BS:RS11
Přední zavěšení
Teleskopická vidlice SHOWA BPF s průměrem vnitřní trubky 43 mm
Úhel sklonu
24,1°
Velikost přední pneumatiky
120/70-ZR17
Velikost zadní pneumatiky
200/55-ZR17
Zadní brzdy
220mm kotouč s dvoupístkovým třmenem Brembo
Zadní kolo
17"
Zadní pneumatiky
PIRELLI DIABLO SUPERCORSA SP (V3) BS:RS11
Zadní zavěšení
Kyvná vidlice SHOWA BFRC-Lite Pro-Link s 10ti stupňovým předpětím, plynulé nastavení komprese a odskoku, zdvih 137 mm.