PRVNÍ NÁKUP S 10% SLEVOU: Registrujte se, zadejte v košíku kód NAKUP10 a 10% sleva na první nákup nad 1000 Kč je vaše! Neplatí na již zlevněné zboží, peněžní dárkové poukazy, RST, 4SR, motorky, skútry a čtyřkolky.
Je připravený probudit nadšení v každém dítěti, které chce přejít k výkonnějším strojům.
Model CRF125F je sice malý, ale má stejný styl a některé vlastnosti jako jeho větší bratři z řady CRF. Po stisknutí elektrického startování je vzduchem chlazený motor SOHC připravený k jízdě. Je vyladěný speciálně pro plynulý točivý moment v nižších otáčkách, takže je ideální pro mladé jezdce. Kosočtvercový trubkový ocelový rám, teleskopická vidlice o průměru 31 mm se zdvihem 140 mm a systém zavěšení zadního kola Honda Pro-Link tvoří odolný podvozek, se kterým se můžete prohánět v terénu.
Kroutící moment na trati
Robustní vzduchem chlazený čtyřtaktní motor SOHC byl vyladěný speciálně pro začátečníky s posíleným momentem v nízkých otáčkách, který pomáhá rozvíjet ovládání plynu, cit pro trakci a rovnováhu.
Výbava
Odolná a snadno ovladatelná čtyřstupňová manuální převodovka s hladkým řazením a spojka modelu CRF125F vytvářejí dokonalou platformu pro učícího se jezdce, aby si osvojil ovládání při jízdě v terénu.
Pevnost oceli
Kosočtvercový ocelový páteřový rám dodává modelu CRF125F jistou stabilitu a vyváženou tuhost, která zajišťuje vynikající ovladatelnost. Integrovaná komora nuceného sání vzduchu motoru a akumulátor jsou uložené podélně, takže motocykl zůstává štíhlý.
Stiskněte tlačítko
Opětovné startování na trati může být pro mladého jezdce s nožním startérem únavný – zejména po dlouhém dni. Elektrický start zálohovaný nožním startérem rychle přivede stroj CRF125F zpátky k životu.
Šťastnější přistání
Na stoji CRF125F mohou mladí jezdci bezpečně přejít k dobrodružnější jízdě. Díky systému odpružení postavenému na silné 31mm teleskopické vidlici a masivních pružinách dokáže motocykl skvěle absorbovat síly při skocích.
Ještě mocnější tlumení
Zadní tlumič využívá pístové tlumení o průměru 32 mm s oddělenými tlakovými komorami pro vzduch/olej/plyn, které snižují emulgaci i potřebu údržby.
Systém Honda Pro-Link
Kolem systému Honda Pro-Link je postavena tuhá ocelová kyvná vidlice, která využívá jehlová ložiska pro snížení tření.
Prostor pro růst
Seznámení s jízdou v terénu.
Poznatky z prvních let jsou neocenitelné, protože pomáhají nováčkům vyrůst ve zkušené terénní jezdce.
Brzdný výkon
Přední kotoučová brzda o průměru 220 mm je hydraulicky ovládaná pomocí nastavitelné páčky. Ve spojení s 95mm zadní bubnovou brzdou poskytují obě rovnoměrný brzdný výkon.