SLEVA 10% při nákupu nad 10 000 Kč: Registrujte se, zadejte v košíku kód "10ZA10" a 10% sleva na nákup nad 10 000 Kč je vaše! Neplatí na již zlevněné zboží, peněžní dárkové poukazy, RST, 4SR, motorky, skútry a čtyřkolky.
Obsahuje špičkový motor splňující normu EU5 a také kompaktní průbojnou přední část a agresivní design MT nové generace. Tato vzrušující 125 se nepodobá žádné jiné. Připravte se na objevení temného jezdce ve vás. Protože tento lehký Hyper Naked změní váš svět.
Tato sportovní lehká konstrukce, vyrobená s čistou MT DNA, je dokonalým úvodem do motocyklových zkušeností Hyper Naked. Zjistěte tedy, jaké to je jezdit na skutečném mistru Master of Torque, a objevte svou temnou stranu.
Výkonný motor o objemu 125 ccm splňující normu EU5 se systémem VVA
Sofistikovaný 4ventilový kapalinou chlazený motor MT-125 o zdvihovém objemu 125 ccm a splňující normu EU5 je vybaven exkluzivním systémem Yamaha Variable Valve Actuation (VVA), který má dvě vačky sání. Tato exkluzivní technologie odvozená od modelu R125 umožňuje špičkovému motoru dosahovat vynikajícího výkonu spolu s velkým točivým momentem při nižších otáčkách motoru, díky čemuž je model MT-125 jedním z nejsilnějších v této kategorii.
Moderní a agresivní design kapotáže
Sportovní kapotáž dodává dynamický vzhled, který je silně ovlivněn modely MT s větším zdvihovým objemem. Výrazný průbojný styl, kompaktní palivová nádrž a krátká zadní část zdůrazňují agresivní postoj motocyklu – a díky své dynamické jízdní poloze se připravte na nejúžasnější jízdu v dané třídě!
Smělá tvář se dvěma očima
Žádný jiný lehký model nemá na ulici takovou prezentaci a zastrašující postoj jako MT-125. Jeho agresivní tvář obsahuje hrozivá dvojitá obrysová světla, která vysílají dravé pohledy. Ultra kompaktní samostatný LED světlomet vysílá zářivý paprsek, který vám umožňuje vidět a být viděni.
Asistenční antihoppingová spojka
Nový motor MT-125 je vybaven asistenční antihoppingovou spojkou (A&S) se superjemným pocitem na páce, což umožňuje snadné řazení. Kromě toho, že motocykl vyžaduje menší fyzickou sílu jezdce, spojka A&S dále zjemňuje řazení a pomáhá předcházet blokování zadního kola – což vám dává větší kontrolu nad vaším strojem MT.
Sportovní rám Deltabox a hliníková kyvná vidlice
Rám Deltabox odvozený od modelu R125 a hliníková kyvná vidlice poskytují lehké a sportovní ovládání i působivý komfort při vyšších rychlostech. Geometrie je optimalizována k dosažení vystředění těžiště a dynamické jízdní polohy.
Moderní 5palcový barevný TFT přístrojový panel s možností připojení chytrého telefonu
Jednotka CCU modelu MT-125 komunikuje s aplikací MyRide, takže se na displeji zobrazují textové zprávy a upozornění na příchozí hovory, takže jste neustále ve spojení. Připojení také umožňuje sledovat všechny klíčové parametry motocyklu v aplikaci. Pokud je zjištěn nějaký problém, na přístrojovém panelu se zobrazí upozornění, může se také odeslat e-mail na předem nastavenou adresu.
Široká zadní pneumatika šířky 140 mm
Ať už jedete nižšími rychlostmi po městě, nebo se blížíte limitu na zakroucené vedlejší silnici, MT-125 vám vždy zajistí vzrušení. K dispozici máte vždy hromadu okamžitého výkonu čekajícího na otočení plynu – a díky své široké 140mm zadní pneumatice tato špičková lehká váha miluje řezání zatáček!
Systém kontroly trakce
Model MT-125 je vybaven nejmodernějším systémem kontroly trakce Yamaha. Díky pokročilým funkcím řídicí jednotky a jízdním údajům v reálném čase, které poskytují senzory umístěné v oblasti zadního kola, se minimalizuje možnost smyku, což vám zajistí maximální ovladatelnost a vzrušení.
Technicky vyspělá 41mm přední vidlice upside down
Špičková vidlice upside down s 41mm trubkami zajišťuje vynikající ovladatelnost v celé řadě různých jízdních podmínek a nabízí 130mm zdvih a kultivované a rychle reagující odpružení pro pohodlnou jízdu.
Radiálně upevněný brzdový třmen a přední kotouč 292 mm
MT-125 má vysoký brzdný výkon se špičkovou citlivostí díky radiálně upevněnému brzdovému třmenu a brzdovému kotouči o velkém průměru 292 mm. Toto prvotřídní nastavení poskytuje přesné ovládání konečky prstů při nižších rychlostech a vynikající brzdný výkon při vyšších rychlostech.