PRVNÍ NÁKUP S 10% SLEVOU: Registrujte se, zadejte v košíku kód NAKUP10 a 10% sleva na první nákup nad 1000 Kč je vaše! Neplatí na již zlevněné zboží, peněžní dárkové poukazy, RST, 4SR, motorky, skútry a čtyřkolky.
Yamaha R1M 2024 Icon Performance
Yamaha R1M 2024 Icon Performance
Yamaha R1M 2024 Icon Performance
Yamaha R1M 2024 Icon Performance
Yamaha R1M 2024 Icon Performance
Yamaha R1M 2024 Icon Performance
Yamaha R1M 2024 Icon Performance
Yamaha R1M 2024 Icon Performance
Yamaha R1M 2024 Icon Performance
Yamaha R1M 2024 Icon Performance
Yamaha R1M 2024 Icon Performance
Yamaha R1M 2024 Icon Performance
Yamaha R1M 2024 Icon Performance
Yamaha R1M 2024 Icon Performance

Yamaha R1M 2024 Icon Performance

Kód produktu:067404
a
DOPRAVA ZDARMA
  • Karbonová kapotáž odvozená od modelu M1.
  • Elektronické závodní odpružení (ERS) Öhlins.
  • Antikavitační vzduchové vidlice Öhlins NPX.
  • Lehká karbonová zadní část.
  • Vyryté výrobní číslo.
  • Systém ovládání brzd (BC).
  • Systém řízení motorové brzdy (EBM).
  • Motor o objemu 998 ccm s klikovým hřídelem crossplane.
  • Škrticí klapka APSG ride-by-wire.
  • Systém řízení startu (Launch Control System – LCS).
  • Pneumatiky Bridgestone Battlax RS11 – zadní s profilovým číslem 190.
  • Exkluzivní komunikační řídicí jednotka (CCU) umožňuje bezdrátové ladění.
  • 6osá inerciální měřicí jednotka IMU (Inertial Measurement Unit).
  • Špičkové elektronické řídicí funkce.
Na dotaz
699 990 Kč
KONTAKTOVAT PRODEJCE
Co když vám to nesedne?
Vrácení do 14 dnů zdarma
Hodnocení a high-lighty
Hodnocení a high-lighty
Maximální výkon147,1 kW
Objem palivové nádrže17 l
Pohotovostní hmotnost202 kg
ŘidičákA
Výška sedla860 mm
Zdvihový objem998 cm3
Yamaha R1M 2024 Icon Performance
  • Karbonová kapotáž odvozená od modelu M1.
  • Elektronické závodní odpružení (ERS) Öhlins.
  • Antikavitační vzduchové vidlice Öhlins NPX.
  • Lehká karbonová zadní část.
  • Vyryté výrobní číslo.
  • Systém ovládání brzd (BC).
  • Systém řízení motorové brzdy (EBM).
  • Motor o objemu 998 ccm s klikovým hřídelem crossplane.
  • Škrticí klapka APSG ride-by-wire.
  • Systém řízení startu (Launch Control System – LCS).
  • Pneumatiky Bridgestone Battlax RS11 – zadní s profilovým číslem 190.
  • Exkluzivní komunikační řídicí jednotka (CCU) umožňuje bezdrátové ladění.
  • 6osá inerciální měřicí jednotka IMU (Inertial Measurement Unit).
  • Špičkové elektronické řídicí funkce.
Popis

Historie R. Vaše budoucnost.

Yamaha vytvořila model R1M se závodní DNA s využitím nejmodernějších technologií vyvinutých na základě vítězného motocyklu M1 MotoGP. S nejmodernějším elektronickým závodním odpružením Öhlins (ERS) včetně předních antikavitačních vzduchových vidlic NPX je tento model připraven posouvat hranice. Nízká čelní plocha karbonové kapotáže pomáhá ušetřit drahocenné sekundy v každém kole.

Co však dělá z modelu R1M skutečně převratný stroj, jsou technologicky vyspělé pomocné prvky pro jezdce, jako je ovládací systém brzd, systém řízení motorové brzdy, systém řízení rozjezdu a také komunikační řídicí jednotka pro záznam dat a bezdrátové ladění motoru. Model R1M je k dispozici v modernizovaném karbonovém černém provedení Icon Performance s modrými akcenty a modrými koly. Představuje ultimátního člena řady R a nejucelenější stroj pro závodní tratě.

2024 Yamaha YZF1000R1SPL EU Icon Performance Action 001 03

Karbonová kapotáž odvozená od modelu M1

Model R1M přejímá radikální nový vzhled továrního motocyklu inspirovaný vítězným závodním motocyklem Yamaha M1 MotoGP. Agresivní přední kryt a štít zmenšují čelní plochu pro snížení odporu vzduchu. Integrovaná kapotáž plynule přechází do stran palivové nádrže a zajišťuje co možná nejúčinnější aerodynamické vlastnosti.

Elektronické závodní odpružení (ERS) Öhlins

Elektronické závodní odpružení (ERS) Öhlins je nejdůmyslnějším systémem odpružení, jaký kdy byl použit u sériových motocyklů Yamaha. Jeho pokročilý software vám umožňuje efektivněji zatáčet, brzdit a akcelerovat a díky uživatelsky přívětivému rozhraní můžete provádět rychlé změny nastavení odpružení dle různých podmínek dráhy a jejího povrchu.

Antikavitační vzduchové vidlice Öhlins NPX

Pro zvýšení zpětné vazby povrchu a konzistentnější tlumící výkon je model R1M vybaven pokročilými vzduchovými vidlicemi Öhlins NPX. Malá vzduchová komora v úchytech osy kola působí 0,6 MPa vnitřního tlaku, aby se snížila kavitace při zpětném zdvihu. To umožňuje tlumicímu systému pracovat efektivněji, a dopřát vám přesnou odezvu při větší kontrole.

Lehká karbonová zadní část

Aby bylo dosaženo co nejlepší vystředění těžiště a nízké hmotnosti vhodné k závodění, je model R1M vybaven karbonovou karoserií a předním blatníkem, hořčíkovými koly a zadním rámem a titanovým spodním krytem kapotáže. Karbonová zadní část podtrhuje mimořádně vysokou specifikaci tohoto sofistikovaného závodního motocyklu.

Vyryté výrobní číslo

Pocit hrdosti přichází standardně s každým R1M. Konec konců, je to nejexkluzivnější výrobek, který kdy společnost Yamaha vyrobila. Pro zvýraznění zvláštního statusu je motocykl vybaven speciálně vyrytým štítkem s unikátním výrobním číslem.

Systém ovládání brzd (BC)

Pokud toužíte po rychlejších časech na kolo, musíte mít možnost motocykl na závodní dráze přesně ovládat v každé situaci. Systém řízení brzd (BC) modelu R1M, který disponuje dvěma režimy, analyzuje data, jako je úhel náklonu a zrychlení prokluzu a okamžitě moduluje tlak hydraulické brzdy, aby se zabránilo zablokování kol. Tak dosáhnete hladších a rychlejších kol.

Systém řízení motorové brzdy (EBM)

Když jste na závodní dráze, ovládání je vším. Nový systém řízení motorové brzdy (EBM) modelu R1M vám umožní zvolit nejlepší brzdnou sílu motoru pro různé jízdní podmínky. Pomocí údajů z různých senzorů EBM nastavuje otevření škrticí klapky, časování zapalování a objem vstřikovaného paliva, aby vám umožnil výběr ze tří režimů brzdění motorem.

Motor o objemu 998 ccm s klikovým hřídelem crossplane

Motor o objemu 998 ccm, vyvinutý s využitím technologie M1 MotoGP, je vybaven novým systémem sání se vstřikovači Bosch, které poskytují široký úhel rozstřiku pro zvýšení účinnosti. Speciálně navržená jednostranně uložená vahadla a vačkové výstupky poskytují vynikající výkon při vysokých otáčkách. Motor EU5 s klikovým hřídelem crossplane také disponuje vysoce efektivním systémem mazání pro optimální výkon.

Škrticí klapka APSG ride-by-wire

Systém procesorem řízené škrticí klapky (Yamaha Chip Control Throttle – YCC-T) je aktivován novou otočnou sestavou, která zajišťuje přirozený pocit umožňující přesné ovládání. Lehký systém APSG (Accelerator Position Sensor Grip) ride-by-wire s pružinou, posuvníkem a převodovkou, které poskytují plynulý a progresivní pocit a okamžitou odezvu plynu.

Systém Launch Control (LCS)

Použitím dat ze širokého spektra senzorů vám optimalizovaný systém řízení startu (Launch Control System – LCS) R1M dává vysokou úroveň kontroly při startu závodů. Pro co možná nejrychlejší a nejagresivnější start byl režim LCS1 upraven tak, aby se aktivoval při 9 000 ot./ min. a při otevření škrticí klapky na 41 stupňů.

Pneumatiky Bridgestone Battlax RS11

Ať už je to při agresivní akceleraci, prudkém brzdění, nebo náklonu v plném úhlu, ve své pneumatiky musíte mít naprostou důvěru. Pneumatiky Bridgestone Battlax Racing Street RS11 (zadní s profilovým číslem 200) se vyznačují závodním vzorem a speciální směsí. Tyto pneumatiky poskytují nejvyšší úroveň trakce v kombinaci s vynikajícím zážitkem.

Exkluzivní komunikační řídicí jednotka (CCU) umožňuje bezdrátové ladění

Exkluzivní komunikační řídicí jednotka (CCU) modelu R1M je vybavena funkcí záznamu dat. Můžete tedy zaznamenávat celou řadu jízdních dat, jako jsou časy kol, rychlost, poloha škrticí klapky, sledování GPS, úhel náklonu atd. Jednotka může také sloužit ke komunikaci se systémem řízení jízdy společnosti Yamaha (YRC) při sledování, stahování nebo provádění změn režimů jízdy.

6osá inerciální měřicí jednotka IMU (Inertial Measurement Unit)

Propracovaná 6osá inerciální měřicí jednotka (Inertial Measurement Unit – IMU) je vybavena akcelerometrem, gyroskopem a sensorem gravitační síly měřícím sklon, náklon a vychýlení. Tato jednotka poskytuje řídicí jednotce ECU přesné informace o chodu až 125krát za sekundu. Díky těmto datům může řídící jednotka ECU ovládat elektronické systémy podpory jízd a udržovat nejvyšší úroveň ovládání stroje pro kratší časy kol.

Špičkové elektronické řídicí funkce

Můžete si být jistí, že při každém vašem nasednutí na motocykl R1M pracují jeho pokročilé elektronické řídicí technologie na tom, abyste měli tu nejvyšší úroveň kontroly nad motorem a šasi. Díky ERS, QSS, řízení zvedání, systému Launch Control, kontrole prokluzu, ovládání brzd a řízení motorové brzdy můžete zvolit to pravé nastavení pro každou situaci.

 

 

 

Obecné
Barvakarbon
ŘidičákA
ZnačkaYamaha
Rozměry
Celková délka2055 mm
Celková šířka690 mm
Celková výška1165 mm
Minimální světlá výška130 mm
Objem olejové nádrže4,9 l
Objem palivové nádrže17 l
Pohotovostní hmotnost202 kg
Rozvor kol1405 mm
Výška sedla860 mm
Výška sedla (rozsah)800-899 mm
Motor
CO2 emise159 g/km
Karburátorelektronické vstřikování paliva
Kompresní poměr13 : 1
Koncový převodřetěz
Maximální točivý moment113,3 Nm (11,6 kg-m) při 11 500 ot./min
Maximální výkon147,1 kW
PřevodovkaStálý záběr, 6rychlostní
Spotřeba6,8 L
Systém mazánízásoba oleje v klikové skříni
Systém startováníElektrickým
Systém zapalováníTCI
Typ motoruKapalinou chlazený, 4válcový, EURO5, 4taktní, 4ventilový, DOHC
Typ spojkyMokrá, vícelamelová
Vrtání x zdvih (mm)79 × 50,9 mm
Zdvihový objem998 cm3
Podvozek
Přední brzdaHydraulická dvojitá kotoučová O 320 mm
Přední pneumatika120/70 ZR17M/C (58W) bezdušová
Přední zdvih120 mm
RámHliníkový, Deltabox, Diamond
Stopa102 mm
Systém předního odpruženíTeleskopické vidlice USD
Systém zadního odpruženíKyvná vidlice, (kloubové odpružení)
Úhel sklonu24°
Zadní brzdaHydraulická jednoduchá kotoučová O 220 mm
Zadní pneumatika200/55 ZR17M/C (78W) bezdušová
Zadní zdvih120 mm
Yamaha R1M 2024 Icon PerformanceNa dotaz
699 990 Kč
KONTAKTOVAT PRODEJCE
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Podrobné nastaveníPovolit vše