Model R6 RACE je vybavený agresivně stylizovanou kapotáží s ikonickým předním vstupem vzduchu ve tvaru M. Tato kapotáž se inspiruje továrním motocyklem M1 MotoGP® a poskytuje maximální aerodynamickou účinnost pro zkrácení času na kolo – zatímco kompaktní podvozek Deltabox, tvarovaná hliníková palivová nádrž a štíhlý hořčíkový podsedlový rám vám umožní zalehnout na motocyklu na rovince.
R6 RACE s minimalizovanou kapotáží, který je k dispozici v černé barvě Tech Black, je ideálním motocyklem pro všechny od jezdců na okruzích až po dychtivé závodníky, kteří se chtějí proslavit svým prvním velkým vítězstvím. Lehký řadový čtyřválec o objemu 599 ccm s mnoha tituly z mistrovství světa supersportů dokázal, že je nejrychlejší v oboru – a díky systému variabilního sání Yamaha (YCC-I) a procesorem řízené škrticí klapce Yamaha (YCC-T) – stejně jako antihoppingové spojce, šestistupňové převodovce s krátkým zpřevodováním a systému rychlořazení Quick Shifter (QSS) – vám R6 RACE připravený na závodní tratě poskytne nejvyšší úroveň ovladatelnosti na každém okruhu.
R6 RACE se nyní z výroby dodává ve specifikaci připravené pro závody s odstraněnými nepodstatnými silničními komponenty. To urychluje a usnadňuje přípravu na okruh a potvrzuje, že model R6 RACE je dokonalým okruhovým motocyklem s vynikajícími výsledky v závodech, který nemá konkurenci.
Vysoce výkonný motor R6 získal legendární status, když vyhrál 5 šampionátů mistrovství světa supersportů v řadě. Stejně jako každý pohon řady R byl zkonstruován s využitím pokročilých závodních technologií, které byly vyvinuty na strojích Yamaha pro mistrovství světa. Kombinace lehkých kovaných pístů s kompresním poměrem 13,1 : 1 a titanových ventilů vám zajistí vzrušující jízdu a výkon potřebný k vítězstvím.
Každý model řady R je navržený tak, aby nabízel maximální výkon. Aerodynamická kapotáž modelu R6 RACE snižuje součinitel odporu vzduchu a poskytuje vám skutečnou výhodu při vysokých rychlostech. Lehká a štíhlá kapotáž má agresivní přední vstup vzduchu ve stylu M1 MotoGP® a štít v závodním stylu, aby připomínala své čistě závodní dědictví.
Model R6 RACE je vybavený různými špičkovými elektronickými systémy, které vám pomohou dosáhnout nejlepšího výkonu. Systém rychlořazení Quick Shifter (QSS) umožňuje řazení na plný plyn bez spojky a systém variabilního sání Yamaha (YCC-I) a procesorem řízená škrticí klapka Yamaha (YCC-T) – stejně jako antihoppingová spojka a šestistupňová převodovka s krátkým zpřevodováním – poskytují nejvyšší úroveň ovladatelnosti na každém okruhu.
Model R6 RACE má mimořádně vysokou standardní výbavu a je vybavený nejmodernější plně nastavitelnou 43mm přední vidlicí typu R1 ve zlaté barvě. Tato technicky vyspělá přední část poskytuje vynikající jízdní vlastnosti se skvělou zpětnou vazbou a významně přispívá k tomu, že tento motocykl patří k nejlépe ovladatelným strojům ve své třídě.
Sledujte v akci kteréhokoli špičkového závodníka a uvidíte, že schopnost rychle měnit polohu těla při nájezdu do zatáčky a výjezdu z ní je klíčová. Díky kompaktnímu rámu Deltabox, tvarované hliníkové nádrži, štíhlému sedlu a úzkému hořčíkovému podsedlovému rámu umožňuje model R6 RACE rychlé a snadné přenášení hmotnosti, což vám pomůže dosáhnout lepší kontroly a zkrátit časy na kolo.
Kompaktní hliníkový rám typu Deltabox je vybaven hořčíkovým podsedlovým rámem, který je vyrobený pomocí technologie tlakového lití Yamaha CF pro dosažení maximální pevnosti při minimální hmotnosti. Jeho štíhlé proporce poskytují vynikající ergonomii, která vám umožní zalehnout na motocyklu na rovince, a nízká hmotnost pomáhá zlepšit centralizaci hmotnosti zaručující ostré a citlivé ovládání.
Kvalitní 43mm přední vidlici modelu R6 RACE ve zlaté barvě jsme doplnili brzdou se dvěma 320mm kotouči, do kterých se zakusují radiální třmeny se 4 protilehlými pístky. Tato vyspělá konstrukce, která je špičkou ve své třídě, poskytuje vynikající brzdnou sílu a přesné ovládání, a to se stejnými parametry jako systém na vítězném závodním motocyklu R1 týmu WSBK.
Model R6 RACE je vybaven lehkou hliníkovou palivovou nádrží vytvarovanou tak, aby vám poskytovala velkou míru volnosti pro přesouvání hmotnosti těla a dosažení optimální jízdní pozice. Nádherně tvarovaná 17litrová palivová nádrž, jež doplňuje prvotřídní technické parametry motocyklu, je opatřena hlubokými prohlubněmi pro kolena, díky kterým ji můžete pevně sevřít.
Obecné | |
Barva | černá |
Značka | Yamaha |
Rozměry | |
Celková délka | 1990 mm |
Celková šířka | 695 mm |
Celková výška | 1150 mm |
Minimální světlá výška | 130 mm |
Objem olejové nádrže | 3,4 l |
Objem palivové nádrže | 17 l |
Pohotovostní hmotnost | 185 kg |
Rozvor kol | 1375 mm |
Výška sedla | 850 mm |
Výška sedla (rozsah) | 800-899 mm |
Motor | |
CO2 emise | 154 g/km |
Karburátor | vstřikování paliva |
Kompresní poměr | 13,1 : 1 |
Koncový převod | řetěz |
Maximální točivý moment | 61,7 Nm (6,3 kgm) při 10 500 ot./min |
Maximální výkon | 87,1 kW |
Převodovka | Stálý záběr, 6rychlostní |
Spotřeba | 6,6 l |
Systém mazání | zásoba oleje v klikové skříni |
Systém startování | Elektrickým |
Systém zapalování | TCI |
Typ motoru | 4ventilový, 4taktní, EURO4, Kapalinou chlazený, DOHC, Paralelní |
Typ spojky | Mokrá, vícelamelová |
Vrtání x zdvih (mm) | 67 x 42,5 mm |
Zdvihový objem | 599 cm3 |
Podvozek | |
Přední brzda | Hydraulická dvoukotoučová O 320 mm |
Přední pneumatika | 120/70 ZR17M/C (58W) bezdušová |
Přední zdvih | 120 mm |
Rám | Diamond |
Stopa | 97 mm |
Systém předního odpružení | Teleskopická vidlice O 43 mm |
Systém zadního odpružení | Kyvná vidlice, (kloubové odpružení) |
Úhel sklonu | 24° |
Zadní brzda | Hydraulická jednokotoučová O 220 mm |
Zadní pneumatika | 180/55 ZR17M/C (73W) bezdušová |
Zadní zdvih | 120 mm |