Limitovaná edice Wolverine® RMAX™2 1000 je připravena překonat vaše očekávání díky svému výkonnému motoru o objemu 999 ccm a jedinečné funkci D-Mode RMAX s režimy motoru Sport, Trail a Crawl. Nyní s nastavitelnými tlumiči FOX® 2.0 iQS v kabině je tato limitovaná edice vylepšena pro větší pohodlí jezdce. #DRIVENBYFREEDOM
Dlouholeté zkušenosti a znalosti společnosti Yamaha v oblasti produkce strojů vybavených mnoha různými schopnostmi inspirovaly naše konstrukční týmy k vytvoření úžasné nové limitované edice tohoto modelu nové generace pro dobrodružství v terénu. #DRIVENBYFREEDOM – Tento zcela nový SxS ví, jak pracovat a překvapit na maximum.
Limitovaná edice Wolverine® RMAX™2 1000 vychází z naší konstrukční filozofie „Jin-Ki Kanno”, což lze z japonštiny přeložit jako „skutečná radost ze spojení člověka se strojem.“ Výsledkem je terénní vozidlo s úžasnými schopnostmi, ve kterém se řidič i spolujezdec zvládnou i nejtěžší terén.
Ohromující síla řadového osmiventilového dvouválce DOHC o zdvihovém objemu 999 ccm dává vozidlu špičkový a naprosto kultivovaný výkon v celém výkonovém pásmu. Vzhledem k tomu, že otáčkoměr vstupuje do červeného pásma až na úrovni 8 500 ot./min, patří agresivní a temperamentní jízda do základní výbavy. Není čeho se bát, protože charakteristickým znakem každého motoru Yamaha je legendární odolnost a spolehlivost.
S nastavitelnými tlumiči spínačů FOX® iQS (Intelligent Quick Switch) v kabině elektronicky řídí tlumicí síly mezi 3 polohami (komfortní, střední a pevná), aby se dosáhlo velkých změn jízdních charakteristik a ovladatelnosti vozidla, aby vyhovovaly různým terénním podmínkám.
Procesorem řízená škrticí klapka Yamaha (YCC-T) spolupracuje s převodovkou Ultramatic® a systémy On-Command. Výsledkem je dokonalá dodávka výkonu v jakékoli situaci, k čemuž přispívá i třípolohový systém D-Mode (Drive Mode). V širokém terénu umožňujícím temperamentní jízdu si vyberte Sports Mode – režim Trail Mode zase pro zábavnou a uvolněnou jízdu – režim Crawl Mode pak k pomalé technické jízdě, třeba ve skalnatém terénu.
Tato limitovaná edice vyzařuje jedinečný charakter. K němu je třeba přičíst špičkové dovednosti nové úrovně a působivý vzhled díky unikátnímu barevnému provedení, agresivnímu designu přední části a robustním pneumatikám. Neviditelné přední LED světlomety a obrysová světla tvaru „zlé oko“ jeho výrazný vzhled ještě umocňují, zatímco zadní LED, brzdová světla a světlo zpátečky zaručují lepší viditelnost.
Jízda za zhoršených světelných podmínek je skutečným potěšením v modelu limitované edice, který zahrnuje důmyslný interiérový balíček s osvětlením podlahy a konzole, snadno lokalizovatelnými ovládacími prvky nasvícenými modrými LED diodami a modrým podsvícením přístrojového panelu. Tento špičkový design doplňuje atraktivní kokpit v kvalitě automobilové třídy.
Všestrannost tohoto vozidla je spojena s řadou funkcí: třípolohový ovladač režimů D-Mode a systémy Ultramatic® a On-Command poskytují dokonalou rovnováhu mezi motorovou brzdou a dodávkou výkonu, zesílený rám zajišťuje pocit pevnosti a odolnosti, podvozek je postaven tak, aby spolu s vysoce kvalitním odpružením zajišťoval maximální tuhost.
Modely Wolverine® RMAX™2 1000 jsou vybaveny naklápěcí korbou pro jednodušší přepravu nákladu. Korba opatřená hydraulickým posilovačem a robustním západkovým systémem dokáže přepravit až 272 kg nákladu. Nachází se na ní několik ocelových upínacích bodů k zajištění nákladu nebo upevnění příslušenství. Když se k tomu přidá tažná kapacita 907 kg přes standardní dvoupalcové tažné zařízení, je Wolverine připraven začít pracovat kdykoli.
Vícedílný přední nárazník poskytuje modelu Wolverine RMAX2 1000 LE velmi stylový vzhled. Se dvěma přivařenými ocelovými tažnými body, z továrny instalovaným navijákem WARN® VRX o kapacitě 4 500 liber, ochranným rámem (příslušenství) nebo montážními úchyty pro panelová světla (příslušenství) se můžete i do nejnáročnějšího terénu pustit s naprostou jistotou.
Díky bytelným dílům a vysoké kvalitě provedení dodává toto vozidlo pocit spojený s opravdovou důvěrou. Například skříň předního diferenciálu a zadní převodová skříň z uhlíkové oceli; velká ložiska kol DAC (Double Angular Contact); kovaná táhla stabilizátorů; příčná ramena se širokou roztečí lisovaná z jednoho kusu... a to není zdaleka vše. Užijete si na jakémkoli terénu!
Obecné | |
Barva | černá, stříbrná |
Značka | Yamaha |
Rozměry | |
Celková délka | 3030 mm |
Celková šířka | 1680 mm |
Celková výška | 1975 mm |
Minimální světlá výška | 350 mm |
Objem olejové nádrže | 5,5 l |
Objem palivové nádrže | 35 l |
Pohotovostní hmotnost | 930 kg |
Rozvor kol | 2202 mm |
Výška sedla | 872 mm |
Výška sedla (rozsah) | 800-899 mm |
Specifikace | |
Homologace | Ano |
Motor | |
Kompresní poměr | 11,2 : 1 |
Koncový převod | kardan |
Palivový systém | Vstřikování paliva Mikuni s duálními škrticími klapkami 48 mm plus YCC-T a D-Mode |
Převodovka | Yamaha Ultramatic® CVT automatic V-belt |
Systém mazání | se suchou skříní |
Systém startování | Elektrickým |
Systém zapalování | TCI |
Typ motoru | Kapalinou chlazený, 4taktní, DOHC, Parallel Twin |
Vrtání x zdvih (mm) | 93 x 73,5 mm |
Zdvihový objem | 999 cm3 |
Podvozek | |
Přední brzda | Dvojité hydraulické kotouče |
Přední pneumatiky | 30 x 10.00R-14 Maxxis® Carnivore™ |
Systém předního odpružení | Nezávislé dvojité lichoběžníkové zavěšení s příčným stabilizátorem, zdvih kol 361 mm / FOX 2.0 iQS |
Systém zadního odpružení | Nezávislé dvojité lichoběžníkové zavěšení s příčným stabilizátorem, zdvih kol 429 mm / FOX 2.0 iQS |
Zadní brzda | Dvojité hydraulické kotouče, Parkovací brzda umístěná na hřídeli |
Zadní pneumatiky | 30 x 10.00R-14 Maxxis® Carnivore™ |
Přístroje a elektronika | |
Přístroje | Digitální informační systém |
Min. poloměr otáčení | 6 m |
Nosnost nákladové plochy | 272 kg |
Pohonný systém | on-command® 2wd, 4wd, 4wd + diff |
Systém řízení | pastorek a ozubený hřeben s elek |
Tažná kapacita | 907 kg |